Even - opnieuw - voorstellen!

1
Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd actief geweest op dit forum, maar dit is ooit een beetje verwaterd. Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld dus bij deze alsnog maar even.

Mijn naam is Leonard, 28 jaar oud, ik ben nu +-4 a 5 jaar ondernemer, en heb inmiddels 5 goedlopende webshops. Ik doe dit grotendeels in mijn eentje en met hulp van oproepkrachten.

Ik heb een commerciele achtergrond, en heb weinig kennis van webdesign of SEO en dat soort zaken. En dat wil ik zo houden. De handel heb ik het meeste plezier in. Producten bedenken, in de markt zetten etc. Ik hou me dagelijks bezig met inkoop en verkoop, de rest besteed ik uit aan studenten of bedrijven.

Zal mijn best doen waar nodig een behulpzaam antwoord te geven op dit forum :)

Re: Even - opnieuw - voorstellen!

4
Hier op dit forum meld ik dit liever niet.

Het is verder geen top secret dus iemand die echt geinterreseerd is stuur maar een PM.

Mijn shops zijn vrijwel allemaal actief in de autobranche, voor zowel particulier als bedrijf.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.