Webwinkel veiligheid keurmerk

1
Graag zou ik webwinkel eigenaren ongeveer 10 minuten willen bevragen over hun blik op website veiligheid. Wij zijn constant onze producten aan het verbeteren en vernieuwen, en zo ook nu zijn we aan het werken aan een keurmerk voor webwinkels. Ik geef bewust niet teveel informatie over ons plan in dit stadium, omdat dat dan invloed zou kunnen uitoefenen op de antwoorden.

Inhoudelijk gaan de vragen over de behoefte en de inrichting van een keurmerk, niet over uw eigen website gesteldheid.

Mocht u willen meewerken aan dit kleine interview, dan wil ik graag vragen om het interview hier te doen:

https://docs.google.com/forms/d/1bM7...Uj49A/viewform
Webwinkel veiligheid testen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel veiligheid keurmerk

6
Nou ik weet niet wat ik ervan moet denken met de vragen. Bedoel zoveel keurmerken. Tellen alleen "website veilig" keurmerk? Of tellen webshop keurmerken ook mee?

Ik heb het ingevuld, maar voorbeelden of meerkeuze vragen zijn wel fijn.