[Testcase] Facebook Landing Pages

1
Beste forumleden,

Ik heb de laatste dagen gewerkt aan een aantal templates voor facebook. Nu hoor ik heel graag jullie opmerkingen hier over. Doe ik te vaak hetzelfde, te saai, onprofessioneel, slechts opgebouwd etc.

Link

Het zijn er vier onder de tabs example 1 t/m 4. Sommige buttons werken niet maar het gaat even om de vormgeving.

Alvast bedankt voor de feedback.

2
Persoonlijk vind ik voorbeeld 1 en 4 maar gewoontjes.

4
eentje schreef:Om goede feedback te geven moeten we wel weten wat de doelgroep is...

Ja dat heb ik eerder al te horen gekregen. De pagina's op facebook zijn of artiesten pagina's of merk pagina's. Ex. 3 en 4 zijn dus voor Lady Gaga en The Office (TV serie) fans. De andere zijn Ex. 2 zou van een Apple producten reseller kunnen zijn en ex. 1 van bijvoorbeeld een muziek download site of online mp3 zoals Pandora.
Mensen die pagina's 'liken' zijn doorgaans jonge mensen denk ik.

Maar de pagina's bij elkaar zijn bedoeld als showcase voor mensen die wellicht interesse hebben in hun eigen custom landing page en kunnen zien wat de mogelijkheden zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Altijd aanmoedigen om op de 'vind ik leuk' button te klikken. Dat is wat mensen het eerste en het laatste te zien moeten krijgen. Als je ze niet aan je bind heeft het weinig zin om verkeer naar Facebook te sturen.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html