Gericht zoekende potentiële klanten op mij webwinkel houden?

1
Ik zou graag willen weten wat potentiële klanten tot een aankoop zou kunnen weerhouden als ze gericht op mijn webwinkel zijn gekomen via een gerichte zoekopdracht of een afbeelding. Mijn artikelen moeten natuurlijk in eerste instantie in de smaak vallen bij deze potentiële klanten, en deze bezoekers op mijn webwinkel moeten op dat moment ook echt iets willen kopen en de middelen daarvoor hebben. Ik adverteer de laatste weken met Admarkt advertenties en via Speurders. Mijn webwinkel wordt inmiddels beter bezocht en zit de laatste 4 weken op 600 bezoekers per maand. Veel van deze bezoekers komen via de advertenties gericht kijken op mijn webwinkel. Er worden steeds meer pagina's per bezoek aangeklikt. Blijkbaar is er dus interesse.

Nu ben ik bang dat er bepaalde dingen zijn die de potentiële klanten een wantrouwend gevoel geven als ze eenmaal gericht in mijn webwinkel rondkijken. Is het bijvoorbeeld omdat ik nog geen keurmerk heb? (Dan moet ik dat snel regelen) Of is het omdat ik nog geen gastenboek of dat er nergens gebruikers beoordelingen te lezen zijn? (Dat kan ik toevoegen als het meerwaarde heeft) Of is bijvoorbeeld mijn aanbod van artikelen (omdat we nog maar een paar maanden bezig zijn) nog veel te klein? (Ook daar is aan te werken) Missen de potentiële klanten zaken zoals Visa en Paypall betalingsmogelijkheden? (Kan ik zo toevoegen) Of is het helemaal iets anders? (Jullie suggesties en tips)

Wat zou volgens jullie potentiële klanten kunnen weerhouden om tot aankoop over te gaan?