Leverancier gezocht voor dropshipping van alles nodig

1
Hoi allemaal,

het is zover ik ben op zoek naar leverancier voor dropshipping. ik ben wel op zoek naar serieus leverancier.

kleding vrouwen en mannen en kinderen
schoenen voor vrouwen mannen en kinderen
make/up
geuren
acesioress kan tassen of sjaals noem maar op.
woonaccesiores

stuur mij een bericht ik zal contact met jou opnemen.
ik hoop zo snel mogelijk van je te horen.

Gr,
Doris

Re: Leverancier gezocht voor dropshipping van alles nodig

2
Beste Doris,

Wellicht kunnen we je behulpzaam zijn. Graag zou ik van je willen vernemen wat je precies wilt gaan doen.

Wij verkopen o.a. zwangerschapskleding, steunkousen/panties (niet klassiek model maar moderne chique modellen), herenkousen, correctiekleding en babyondergoed.

Dit alles van hoogwaardige kwaliteit en naadloos van Italiaanse bodem (het modeland bij uitstek).

Graag zou ik contact met je willen opnemen. Kun je mij je contactgegevens geven?

Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.

MvG,

Joachim Graafland

Re: Leverancier gezocht voor dropshipping van alles nodig

4
Nick, ik snap je commentaar niet helemaal.

Ja, je hebt helemaal gelijk dat de spelling en grammatica niet goed is. Maar wat kan er überhaupt professioneel zijn aan een open oproep op een forum naar een leverancier die dropshipt? (No offence aan topic starter)

En wat dan nog, dit is niet het forum der Nederlandse taal ;)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Leverancier gezocht voor dropshipping van alles nodig

5
Wouter Hol schreef: En wat dan nog, dit is niet het forum der Nederlandse taal ;)
Niet? sh*t zit ik grammaticaal te modereren blijkt het niet nodig te zijn... :(

Aber nicht des zum trotz... Wouter heeft een heel goed punt... dropshipping is niet de manier om slapend rijk te worden... zeker niet in de kledingbranche waar je rekening moet houden met een hoge retourstroom.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Leverancier gezocht voor dropshipping van alles nodig

15
Je moet inderdaad vaak betalen voor lijsten met leveranciers, ik heb ooit eens een dagje de tijd genomen om te kijken welke ik kon vinden in Nederland en heb hier een overzicht van gemaakt.

Totaal niet nodig om die (in mijn ogen) belachelijke bedragen te betalen! Als er mensen zijn die aanvullingen hebben, dan zet ik ze er graag bij.

Hierbij dus een lijst met alleen Nederlandse Dropshippers, voor noppes!
Upyoursales: Alle Nederlandse Dropshipping Groothandels