Wat een onzin. OSCommerce wordt nog steeds ontwikkeld. OK het is traag en wat achterhaald maar er draaien nog duizende winkels op en ze hebben nog steeds enorm veel (gratis) plugins. Doet niet af dat ze inmiddels door vele andere pakketten voorbij gestreefd zijn maar OSCommerce an sich doet nog wel mee.
-aanpassen logo
Dat is niet zo'n probleem mits deze exact hetzelfde formaat (hoogte-breedte) heeft als je huidige logo. Ga via FTP naar:
http://www. logo naam.extentie> en gewoon vervangen
-aanpassen contactgegevens op sommige pagina's
Ook dat is geen probleem. Kan je een beetje HTML? Ik kan je wel helpen met de juiste bestanden vinden die je aan moet passen
-sommige pagina's zijn niet meer bereikbaar, ik krijg een foutpagina, waarom??? geen idee...
Bestaat de pagina nog wel in de directory? Kijk naar de URL van de link en kijk of deze via FTP nog wel bestaat. Bestaat het hele bestand niet meer kun je kijken of je het missende bestand nog in een oude backup hebt zodat je deze kan terugzetten. Anders jou versie van OSCommerce nog een keer downloaden voor het originele bestand. Maar mocht je ooit wijzigen in dat bestand hebben uitgevoerd zijn die nu uiteraard allemaal weg.
-de speciale tekens in taal Frans worden niet ondersteund
Hmm lastig. Moet ik even over nadenken.
-ik wil er een soort blog bij
Er zijn vast en zeker blog modules die je kan downloaden als plugin voor OSCOmmerce. Wat je ook kan doen is een aparte blog openen (Massa's gratis blogsoftware aanwezig) en hier ff een linkje naartoe maken.
-linkpagina's naar andere websites aanmaken
Daar kan ik je zo 1,2,3 even niet meer helpen
-site is momenteel heeeeel erg traag, hier moet ook iets aan gedaan worden
Weet je wat je site traag maakt? Trage server, te grote bestanden etc? Op zich is Oscommerce niet traag. In ieder geval niet voor de kleinere sites. Al is OSCommerce ook niet snel het is niet log als bv Magento.
-de prijzen moet ik momenteel 1 per 1 updaten, daar kruipt veel te veel tijd in, dit zou moeten kunnen via een produktcode of zo
Ook hier zijn plugins voor. Alternatief is direct in de DataBase zetten maar daar zou ik als 'leek' niet voor gaan. Je kan je winkel er makkelijk mee om zeep helpen als je het niet goed doet.
-ik wil verschillende betaalmethodes kunnen aanbieden via de webshop
Welke? Ik weet dat Sisow een prima OSCOmmerce heeft. Voor nop. Maar weet niet of ook jou gewenste betaalmethode daarin zit.
- enz enz
Duidelijk

De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]