Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

31
Vind het lastig om hier overzicht in te vinden.
Ben ook druk op zoek naar betaal-mogelijkheden achteraf (verplicht), maar tot nu toe nog geen overtuigende keus kunnen maken.

zijn er nog alternatieve opties?
Las dat bijvoorbeeld Rembours 1) verdwijnt en 2) nog niet 100% rechtsgeldig is?

edit: Dekt de mogelijkheid tot afhalen ook deze verplichting af? Klant kan dan het product zien alvorens te betalen..
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

32
Ik ben hier momenteel ook mee bezig. Momenteel zit ik bij Sisow, alleen hebben zij geen mogelijkheid tot achteraf betalen voor Woocommerce. Afterpay biedt dit ook nog niet, (maar er wordt wel aan gewerkt) dus zij verwezen me door naar Icepay.
Icepay biedt achterafbetaling voor woocommerce via Afterpay (jongens waar ging het mis) en de online betaalmogelijkheden zoals iDeal voor 39,95 per maand + eenmalig 19,95 voor de woocommerce module (dan heb ik nog niets, bij sisow is dit allemaal gratis).
Iemand ervaring met Icepay?
http://www.balkonafscheiding.nl
Alles voor op je balkon

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

33
We zitten al zo'n 5 jaar bij Icepay. Het werkt en dat is voor mij het belangrijkste. Nooit problemen gehad. Ze bieden uitgebreide mogelijkheden om te testen en accepteren meerdere websites per account (je kunt gerust 5 webshops toevoegen bijvoorbeeld).

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

34
balkonafscheiding.nl schreef:Ik ben hier momenteel ook mee bezig. Momenteel zit ik bij Sisow, alleen hebben zij geen mogelijkheid tot achteraf betalen voor Woocommerce. Afterpay biedt dit ook nog niet, (maar er wordt wel aan gewerkt) dus zij verwezen me door naar Icepay.
Icepay biedt achterafbetaling voor woocommerce via Afterpay (jongens waar ging het mis) en de online betaalmogelijkheden zoals iDeal voor 39,95 per maand + eenmalig 19,95 voor de woocommerce module (dan heb ik nog niets, bij sisow is dit allemaal gratis).
Iemand ervaring met Icepay?
Ik zie helaas staan dat het idd alleen voor Magento & OpenCart is, beetje jammer. Ik vind IcePay erg duur en dit allemaal omdat je een achterafbetaling wilt? Ik zou dan juist apart met of Klarna of Afterpay in zee gaan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

35
Zyra schreef:
balkonafscheiding.nl schreef:Ik ben hier momenteel ook mee bezig. Momenteel zit ik bij Sisow, alleen hebben zij geen mogelijkheid tot achteraf betalen voor Woocommerce. Afterpay biedt dit ook nog niet, (maar er wordt wel aan gewerkt) dus zij verwezen me door naar Icepay.
Icepay biedt achterafbetaling voor woocommerce via Afterpay (jongens waar ging het mis) en de online betaalmogelijkheden zoals iDeal voor 39,95 per maand + eenmalig 19,95 voor de woocommerce module (dan heb ik nog niets, bij sisow is dit allemaal gratis).
Iemand ervaring met Icepay?
Ik zie helaas staan dat het idd alleen voor Magento & OpenCart is, beetje jammer. Ik vind IcePay erg duur en dit allemaal omdat je een achterafbetaling wilt? Ik zou dan juist apart met of Klarna of Afterpay in zee gaan.
Ja klopt, alleen voor achteraf betaling. Ik vind het inderdaad ook behoorlijk duur, maar mochten er erg positive berichten zijn over Icepay dan is het het overwegen waard. Ik heb inmiddels ook contact gehad met klarna, even vergelijken met Afterpay en Icepay, ik zit nu nog te wachten op een overzicht van de kosten en voor de module voor Woocommerce.
http://www.balkonafscheiding.nl
Alles voor op je balkon

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

36
balkonafscheiding.nl schreef:
Ja klopt, alleen voor achteraf betaling. Ik vind het inderdaad ook behoorlijk duur, maar mochten er erg positive berichten zijn over Icepay dan is het het overwegen waard. Ik heb inmiddels ook contact gehad met klarna, even vergelijken met Afterpay en Icepay, ik zit nu nog te wachten op een overzicht van de kosten en voor de module voor Woocommerce.
Ik begrijp niet helemaal waarom je 19.95 moet betalen bij Icepay? Voor de module van Icepay? Die staat namelijk gewoon op de website...

http://www.icepay.nl/webshop-modules/on ... oocommerce

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

37
Hoorde van AfterPay dat ze ook bezig zijn met een directe integratie van de betaalmogelijkheden (zonder Icepay), maar geen idee hoe lang dit gaat duren..Ik zal eens informeren of ze concrete planning hebben.

Aantal jaar geleden dat ik bij Icepay maar zit tegenwoordig bij Targetpay.

@henk-k:
dit staat in hun overzicht
http://www.icepay.nl/accounts-voor-online-betalingen

wellicht moet je betalen voor activatie..
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

40
GoedeShampoo schreef:Hoorde van AfterPay dat ze ook bezig zijn met een directe integratie van de betaalmogelijkheden (zonder Icepay), maar geen idee hoe lang dit gaat duren..Ik zal eens informeren of ze concrete planning hebben.
Ik kreeg afgelopen vrijdag een mailtje van Afterpay dat ze dit binnen enkele weken willen afronden, maar nog geen concrete datum ontvangen.
http://www.balkonafscheiding.nl
Alles voor op je balkon

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

42
Oh ik ben vandaag online gegaan met Klarna, vrijdag was Sisow helemaal klaar en kon ik het doorgeven en nadat gedaan hebbende werd ik net een uurtje terug gebeld en zijn wij online!

Uiteraard ook benieuwd wat het zal doen.

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

44
Hilda schreef:Vind het allemaal wel erg interessant klinken. Vooral als het een stijging in conversie zal betekenen en mijn webshop hiermee weer een stapje professioneler wordt. Ik zit zelf ook bij Sisow, dus ik zou graag horen hoe je ervaringen zijn Zyra!
Als ik die heb laat ik het weten ;)

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

48
Geweldig!

Eindelijk de Billink software gekregen. Meteen geinstalleerd.

BAM shop stuk! Er kunnen geen orders meer ingeschoten worden. Of je nu kiest voor IDeal, Eigen overschijving, MR Cash alles eindigd nu met een error melding! Kutsoftware. Billink gedeinstalleerd niks hoor! Nog steeds kapot.

Waar-de-loos!
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

49
En uiteraard Billink is niet meer te bereiken. Aangezien je alleen PHP bestanden toevoegd, niet delete of aanpast, leek het me wel veilig om te doen. Maar blijkbaar worden er betanden wel aangepast als je klikt op 'installeer' die niet meer terug aangepast worden als je kiest voor 'deinstaleer'.

Ik heb nu ook een ongewenste melding bij het afrekenproces namelijk dat het pakket alleen maar naar het factuur adres verzonden wordt. Alsof Billink dat heeft uit te maken als de klant kiest voor Ideal of MrCash! Ook die melding verdwijnt niet bij het 'deinstalleren' van de software.

Als dit mij orders gaat kosten mag Billink voor de schade opdraaien! Moeten ze maar het een fatsoenlijke module komen.... Knutselaars!

Ja ik heb wel een backup maar die is nu 23 uur oud (backup 1x per 24 uur) Als ik wist welke files Billink precies had aangepast kan ik de PHP bestanden wel weer terugzetten maar als het mijn database gesloopt heeft ben ik 3 orders van vandaag kwijt!
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

50
Tja, dit ga je niet leuk vinden wat ik ga zeggen (en ook ik hou mij er niet altijd aan), maar VOORDAT je een plugin installeert ALTIJD een back-up maken. En niet jezelf afhankelijk maken van een back-up van 24 uur geleden.

Vergeet ook even niet dat programmeurs NIET alles kunnen testen, dan kunnen we verdorrie wel 10 verschillende servers gaan maken met allerlei andere instellingen, software, etc etc etc etc om te kijken of het overal wel goed gaat of niet. Wat op mijn server werkt, kan bij andere met PRECIES hetzelfde software in ene conflicten geven. En ook PHP is soms strondeigenwijs om zijn eigen gang te gaan (daar mopperen we op kantoor nogal eens over).

Het kan zelfs zijn dat tijdens je upload ergens een file niet geüpload is of een instelling vergeten? Dat kan namelijk ook nog.

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

51
Zyra schreef:Tja, dit ga je niet leuk vinden wat ik ga zeggen (en ook ik hou mij er niet altijd aan), maar VOORDAT je een plugin installeert ALTIJD een back-up maken. En niet jezelf afhankelijk maken van een back-up van 24 uur geleden.

Vergeet ook even niet dat programmeurs NIET alles kunnen testen, dan kunnen we verdorrie wel 10 verschillende servers gaan maken met allerlei andere instellingen, software, etc etc etc etc om te kijken of het overal wel goed gaat of niet. Wat op mijn server werkt, kan bij andere met PRECIES hetzelfde software in ene conflicten geven. En ook PHP is soms strondeigenwijs om zijn eigen gang te gaan (daar mopperen we op kantoor nogal eens over).

Het kan zelfs zijn dat tijdens je upload ergens een file niet geüpload is of een instelling vergeten? Dat kan namelijk ook nog.
Ja ik weet het ik weet het. Je hebt 100% gelijk. Ik dacht gewoon even, heel dom: "ach zal wel niks misgaan. Doen we ff. Niks wordt verwijderd er worden alleen dingen toegevoegd kan niet misgaan".

Uploaden van files hebben we uiteraard 3X gechecked en instellingen wel 4x.

Blijkt nu..... IDEAL VAN ING ligt eruit. Wat denk ik gebeurd is dat mijn eerste test IDeal ING was, de error melding kreeg, en die in mijn of de server cashe ofzo is blijven hangen en ook 'Eigen overschrijving' dezelfde melding gaf.

Nu ik alle cache weer heb leeggegooid en eerst eigen overschrijving test doet ie het wel....

Hoe toevallig is het dat precies op het moment dat ik Billink test ING Ideal eruitvalt? Ik heb vandaag nog 3 Ideal betalingen ontvangen (geen idee welke bank) en die gingen allemaal goed....

Goed voor mijn bloeddruk dit. Waarom Sisow niet gewoon een fatsoenlijke error melding uit kan spugen is me een raadsel....

Maar goed de Billink module staat nu uit. Morgen eens even gaan babbelen met support daar hoe ik het goed aan de praat kan krijgen. Ik raak het vandaag niet meer aan *maakt alvast backup*.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

53
Het Varaantje schreef:
Zyra schreef:Tja, dit ga je niet leuk vinden wat ik ga zeggen (en ook ik hou mij er niet altijd aan), maar VOORDAT je een plugin installeert ALTIJD een back-up maken. En niet jezelf afhankelijk maken van een back-up van 24 uur geleden.

Vergeet ook even niet dat programmeurs NIET alles kunnen testen, dan kunnen we verdorrie wel 10 verschillende servers gaan maken met allerlei andere instellingen, software, etc etc etc etc om te kijken of het overal wel goed gaat of niet. Wat op mijn server werkt, kan bij andere met PRECIES hetzelfde software in ene conflicten geven. En ook PHP is soms strondeigenwijs om zijn eigen gang te gaan (daar mopperen we op kantoor nogal eens over).

Het kan zelfs zijn dat tijdens je upload ergens een file niet geüpload is of een instelling vergeten? Dat kan namelijk ook nog.
Ja ik weet het ik weet het. Je hebt 100% gelijk. Ik dacht gewoon even, heel dom: "ach zal wel niks misgaan. Doen we ff. Niks wordt verwijderd er worden alleen dingen toegevoegd kan niet misgaan".
Herkenbaar heb ik ook, zelfs afgelopen weekend nog met een webshop waarbij eigenlijk nog veel aan fout mag gaan (behalve producten kwijt raken) aangezien deze nog niet live is, maar het is weer een leer voor de volgende keer.
Uploaden van files hebben we uiteraard 3X gechecked en instellingen wel 4x.

Blijkt nu..... IDEAL VAN ING ligt eruit. Wat denk ik gebeurd is dat mijn eerste test IDeal ING was, de error melding kreeg, en die in mijn of de server cashe ofzo is blijven hangen en ook 'Eigen overschrijving' dezelfde melding gaf.

Nu ik alle cache weer heb leeggegooid en eerst eigen overschrijving test doet ie het wel....

Hoe toevallig is het dat precies op het moment dat ik Billink test ING Ideal eruitvalt? Ik heb vandaag nog 3 Ideal betalingen ontvangen (geen idee welke bank) en die gingen allemaal goed....

Goed voor mijn bloeddruk dit. Waarom Sisow niet gewoon een fatsoenlijke error melding uit kan spugen is me een raadsel....

Maar goed de Billink module staat nu uit. Morgen eens even gaan babbelen met support daar hoe ik het goed aan de praat kan krijgen. Ik raak het vandaag niet meer aan *maakt alvast backup*.
Waarom Sisow dat idd niet kan weet ik ook niet, had een error toen met Klarna. Wat bleek, Sisow staat live en ik had Klarna module op testmodus staan. Ja dan krijg je een error, dus alles moet op testmodus staan wil je kunnen testen, anders krijg je errors. Uiteindelijk dus gewoon maar live gelaten, want als ik een bestelling zou krijgen dan zou die niet eens doorkomen.

Verder wens ik je succes ermee! Hopelijk wordt dit nog goed opgelost.

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

54
Na tig afgewezen orders en klanten die elders besteld hebben zijn ze wakker. Het limiet dat wij hebben is dus technisch helemaal niet mogelijk bij Billink. Kort gezegd betekend dat dat alles boven de €500,- afgekeurd wordt.

Inmidds is dit dag 3 dat ze hiermee bezig zijn, en de oplossing is waarschijnlijk na het weekend...

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

55
henk-k schreef:Na tig afgewezen orders en klanten die elders besteld hebben zijn ze wakker. Het limiet dat wij hebben is dus technisch helemaal niet mogelijk bij Billink. Kort gezegd betekend dat dat alles boven de €500,- afgekeurd wordt.

Inmidds is dit dag 3 dat ze hiermee bezig zijn, en de oplossing is waarschijnlijk na het weekend...
Nou dat schiet lekker op maar niet heus :S belachelijk. Ik moet zeggen de eerste uitbetaling van Klarna is goed gelukt! Dus ik ben heel erg blij :D

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

56
Mijn ervaring met Billink is in ieder geval ZEER slecht.

Module werkte niet. Maar voor de schappelijke prijs van 250 euro wilde ze de ontwikkelaar (Zat 1 prive persoon achter) er wel naar laten kijken. Ik dacht het niet! Billink gevraagd de module dan van mijn site te laten verwijderen aangezien de 'deinstall' niet werkt. Kreeg vervolgens een verontwaardigde mail van script kiddie dat ie het dat wel wilde verwijderen (omdat het van Billink moest) maar dat ie normaal gesproken een avond tarief van 100 euro rekende en dat ik probeerde misbruik van hem te maken met gratis werk enzo. Ook met mooie vermelding dat hij eerder 2 uur (het waren precies 58 minuten) al gratis voor mij bezig geweest was. Bovendien was het mijn schuld dat de module niet werkte terwijl ik gewoon de standaard betaalmodule van OSCommerce gebruik. Robuust is het dus ook niet out-of-the-box.

100 euro per uur :lol: Voor een simple PHP script dat gewoon zou moeten werken. Dat de module niet werkt OK maar dat je geen de-install hebt is toch niet mijn probleem.

Nog een mailtje gehad van Jessica hoe het verlopen was. Helaas kan ik niet meer replyen want ik krijg alles terug met een bounche. Dat is daar dus ook al niet op orde.

Conclusie: Billink is misschien wel goedkoop maar geen enkele support. Er is eventueel een knulletje die er naar kan kijken maar dan wel voor enorme bedragen. En waar 58 minuten als 2 uur gerekend worden.

Overigens zijn er nogal wat haken en ogen in de algemene voorwaardes bij Billink. Bv in het geval van identiteitsfraude (Gejat credit card oid) krijg je maar onder voorwaarden je geld. Voornamelijk te maken met je omzet van de afgelopen 3 maanden kan je maar een percentage krijgen. Echte bescherming zit er dus niet in want als je over je 'max' heenzit (en dat is rap) krijg je maar een paar procent of niks. Alsof JIJ degende bent die een falende fraudecheck hebt...

Ik laat het achteraf betalen nog even voor wat het is. De alternatieven zijn simpelweg veel te duur voor de dienst die ze leveren. Misschien na een half jaar als er wat meer gezonde concurrentie is.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

58
Het Varaantje schreef:Mijn ervaring met Billink is in ieder geval ZEER slecht.

Module werkte niet. Maar voor de schappelijke prijs van 250 euro wilde ze de ontwikkelaar (Zat 1 prive persoon achter) er wel naar laten kijken. Ik dacht het niet! Billink gevraagd de module dan van mijn site te laten verwijderen aangezien de 'deinstall' niet werkt. Kreeg vervolgens een verontwaardigde mail van script kiddie dat ie het dat wel wilde verwijderen (omdat het van Billink moest) maar dat ie normaal gesproken een avond tarief van 100 euro rekende en dat ik probeerde misbruik van hem te maken met gratis werk enzo. Ook met mooie vermelding dat hij eerder 2 uur (het waren precies 58 minuten) al gratis voor mij bezig geweest was. Bovendien was het mijn schuld dat de module niet werkte terwijl ik gewoon de standaard betaalmodule van OSCommerce gebruik. Robuust is het dus ook niet out-of-the-box.

100 euro per uur :lol: Voor een simple PHP script dat gewoon zou moeten werken. Dat de module niet werkt OK maar dat je geen de-install hebt is toch niet mijn probleem.

Nog een mailtje gehad van Jessica hoe het verlopen was. Helaas kan ik niet meer replyen want ik krijg alles terug met een bounche. Dat is daar dus ook al niet op orde.

Conclusie: Billink is misschien wel goedkoop maar geen enkele support. Er is eventueel een knulletje die er naar kan kijken maar dan wel voor enorme bedragen. En waar 58 minuten als 2 uur gerekend worden.

Overigens zijn er nogal wat haken en ogen in de algemene voorwaardes bij Billink. Bv in het geval van identiteitsfraude (Gejat credit card oid) krijg je maar onder voorwaarden je geld. Voornamelijk te maken met je omzet van de afgelopen 3 maanden kan je maar een percentage krijgen. Echte bescherming zit er dus niet in want als je over je 'max' heenzit (en dat is rap) krijg je maar een paar procent of niks. Alsof JIJ degende bent die een falende fraudecheck hebt...

Ik laat het achteraf betalen nog even voor wat het is. De alternatieven zijn simpelweg veel te duur voor de dienst die ze leveren. Misschien na een half jaar als er wat meer gezonde concurrentie is.
Een gevalletje van overal geld uit willen halen. Had je niet gevraagd of hij ook een nachttarief, ochtendtarief en middagtarief had?

Overigens is een standaardtarief van €100,- per uur best normaal, maar daar kun je ook wel goede support voor geven en ze zouden ook moeten weten dat als ze niet zo bijdehand doen, maar gewoon uiteindelijk een deel voor lief nemen, dat het dan goed komt. Hij weet toch hoe het werkt? Of haat hij het deïnstalleren zo erg, omdat het meer dan een uurtje werk is? Dan is het gewoon een prut-plugin.

Re: Afterpay / Billink oid. ervaringen

60
We hebben vandaag nog contact gehad, maar dat kon je wel raden gok ik :)

Ik vind het bijzonder om te moeten constateren dat de activatie eerst 17 dagen moet duren, ivm het verhoogde limiet. Om er vervolgens na een aantal bestellingen achter te komen dat het verhoogde limiet helemaal niet werkt en daar nu nog weer technische aanpassingen voor nodig zijn. Dat duurt inmiddels alweer 5 dagen. Het vertrouwen zakt daardoor wel tot een minimum, als je begrijpt wat ik bedoel.

Op papier als beste uit de bus komen is leuk, maar dan moet je het wel kunnen aanbieden. Op dit moment heb ik bijvoorbeeld een klant die al een week op groen licht wacht, dat is naar de klant toe natuurlijk niet te verantwoorden/verklaren.