Inktje - webshop met geautomatiseerde dropship koppeling

1
Te koop - http://www.inktje.nl inmiddels een Google PageRank van 3.

Het betreft een Magento webshop die een geautomatiseerde koppeling heeft met de dropshipleverancier van zowel a-merk als b-merk producten. De voorraad wordt elke dag gecheckt en ingeladen in de webshop. Zo loop je dus sysnchroon met de dropshipper. De marges op de producten kun je zelf instellen in de webshop.

Er zijn inmiddels 3 verkopen geweest in de shop. Ik heb niet de tijd om dit zelf verder te ver-markten. Ik vond het de uitdaging om de geautomatiseerde koppeling te maken tussen de dropshipper en de Magento shop.

Ik zoek nu dus iemand die interesse heeft in een overname van de webshop.

Mijn vraagprijs voor het hele concept is 2.500 exclusief btw.
Webshop verbeteren? Wij helpen je graag. Van productomschrijvingen tot Google Shopping feeds. http://www.webenmeer.com

Re: Inktje - webshop met geautomatiseerde dropship koppeling

2
Oftwel 2500 euro voor een skin...

Overigens werkt je import ook niet. Er komen geen resultaten naar boven.

Aangezien je, behalve van je oma, geen bestelling hebt zou een verkoopprijs van 10 euro realistiser zijn. Voor je domeinnaam. Al verwacht ik niet dat je deze eruit krijgt. De marge op inktpatronen is zo klein dat je inkoopsprijs vaak HOGER ligt dan de verkoopprijs van een grote speler. Bv 123 inkt. Daar ga je het met deze rare gele website en die vreemde dame op de homepage niet mee redden.

Ik zie overigens dat je al maanden bezig bent met de webwinkel. Zie melding "Tot 24 April tot Koninginnedag alle orders dagelijks besteld tot 17:00 versturen zonder verzendkosten!! " bij aanbiedingen en je tweets van mei.

Mijn advies is gewoon de domeinnaam proberen te verkopen en de webwinkel ombouwen naar iets wat wel verkoopt. OF draai de webwinkel een jaar en kom met omzetcijfers en een klantenbestand. Dit is in deze vorm helemaal niks waard sorry maar zo is het.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Inktje - webshop met geautomatiseerde dropship koppeling

3
Het Varaantje schreef:Oftwel 2500 euro voor een skin...

Overigens werkt je import ook niet. Er komen geen resultaten naar boven.

Aangezien je, behalve van je oma, geen bestelling hebt zou een verkoopprijs van 10 euro realistiser zijn. Voor je domeinnaam. Al verwacht ik niet dat je deze eruit krijgt. De marge op inktpatronen is zo klein dat je inkoopsprijs vaak HOGER ligt dan de verkoopprijs van een grote speler. Bv 123 inkt. Daar ga je het met deze rare gele website en die vreemde dame op de homepage niet mee redden.

Ik zie overigens dat je al maanden bezig bent met de webwinkel. Zie melding "Tot 24 April tot Koninginnedag alle orders dagelijks besteld tot 17:00 versturen zonder verzendkosten!! " bij aanbiedingen en je tweets van mei.

Mijn advies is gewoon de domeinnaam proberen te verkopen en de webwinkel ombouwen naar iets wat wel verkoopt. OF draai de webwinkel een jaar en kom met omzetcijfers en een klantenbestand. Dit is in deze vorm helemaal niks waard sorry maar zo is het.
Hoewel je het een beetje gemeen schrijft, heb je wel een punt. Drie verkopen voor zo'n lange tijd is niet veel soeps (https://web.archive.org/web/20120904084 ... inktje.nl/), en een pr van drie wekt de suggestie dat je wel iets aan marketing hebt gedaan.

Re: Inktje - webshop met geautomatiseerde dropship koppeling

4
Beetje gemeen? Je oma :P Ik probeer geen verliesgevende, niet werkende, webwinkel voor 2500 te verslijten aan een arme dwaling. En al helemaal niet onder het mom dat al het werk gedaan is en dat er alleen nog maar reclame gemaakt voor hoeft te worden terwijl het gewoon een winkel is die helemaal niet loopt.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Inktje - webshop met geautomatiseerde dropship koppeling

5
Het Varaantje schreef:Beetje gemeen? Je oma :P
Verwijzen naar iemand zijn oma, moeder of wat voor familielid dan ook is niet alleen gemeen, het is ook ongewenst op dit forum. Lees jij je privéberichtjes? Ik heb je al eerder verzocht om het op de feiten te houden namelijk.

Feitelijk heeft Het Varaantje wellicht een punt trouwens.
Nu op mijn weblogs:

Re: Inktje - webshop met geautomatiseerde dropship koppeling

6
Dirkjan schreef:
Het Varaantje schreef:Beetje gemeen? Je oma :P
Verwijzen naar iemand zijn oma, moeder of wat voor familielid dan ook is niet alleen gemeen, het is ook ongewenst op dit forum. Lees jij je privéberichtjes? Ik heb je al eerder verzocht om het op de feiten te houden namelijk.

Feitelijk heeft Het Varaantje wellicht een punt trouwens.
Van mijn oma geleerd
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Inktje - webshop met geautomatiseerde dropship koppeling

7
Het Varaantje schreef:Beetje gemeen? Je oma :P Ik probeer geen verliesgevende, niet werkende, webwinkel voor 2500 te verslijten aan een arme dwaling. En al helemaal niet onder het mom dat al het werk gedaan is en dat er alleen nog maar reclame gemaakt voor hoeft te worden terwijl het gewoon een winkel is die helemaal niet loopt.
Tja, dat iemand je probeert af te zetten hoeft nog niet te betekenen dat je gelijk persoonlijk moet worden. Ik zie dagelijks onethische praktijken om mij heen: Engelse toeristen die mij proberen op te lichten, vervelende zwervers, mensen die mij lid willen maken van een goed doel terwijl ze er zelf het meest aan verdienen. Maar dan zeg ik ook niet dat ze hun oma maar lid moeten maken, of dat ze hun folder maar in een plek moeten steken waar de zon niet schijnt.

Het heeft enkel als gevolg dat mensen op hun teentjes getrapt zijn en vijandig tegenover je komen te staan, en dat zie je in jouw geval ook op dit forum terug.

Re: Inktje - webshop met geautomatiseerde dropship koppeling

8
nescioo schreef:
Het Varaantje schreef:Beetje gemeen? Je oma :P Ik probeer geen verliesgevende, niet werkende, webwinkel voor 2500 te verslijten aan een arme dwaling. En al helemaal niet onder het mom dat al het werk gedaan is en dat er alleen nog maar reclame gemaakt voor hoeft te worden terwijl het gewoon een winkel is die helemaal niet loopt.
Tja, dat iemand je probeert af te zetten hoeft nog niet te betekenen dat je gelijk persoonlijk moet worden. Ik zie dagelijks onethische praktijken om mij heen: Engelse toeristen die mij proberen op te lichten, vervelende zwervers, mensen die mij lid willen maken van een goed doel terwijl ze er zelf het meest aan verdienen. Maar dan zeg ik ook niet dat ze hun oma maar lid moeten maken, of dat ze hun folder maar in een plek moeten steken waar de zon niet schijnt.

Het heeft enkel als gevolg dat mensen op hun teentjes getrapt zijn en vijandig tegenover je komen te staan, en dat zie je in jouw geval ook op dit forum terug.
+1 en voor hetzelfde geldt leeft "oma" niet meer en daar hou je dan even geen rekening mee? Je kunt ook dingen normaal verwoorden.

Op het eerste gezicht ziet de site er wel mooi uit, één waarvan ik zeg hier zou ik wel langer willen blijven hangen. Helaas als ik dan zoek kom ik ook op veel plekken geen producten tegen. Dus zoals al gezegd gaat de import niet goed.

Er valt nog veel te verbeteren en daar tegenover is dan ook de vraagprijs te hoog.

Re: Inktje - webshop met geautomatiseerde dropship koppeling

10
Ja, ik vind de dame niet zo vreemd.

Doe het slim zoals Rajapack het doet. De secretaresse — pardon: “office manager” — koopt in. Die geef je dus een prul cadeau met de opdruk van George Clooney.

Bij vervolgaankopen doe je steeds hetzelfde. Ondertussen betaalt de baas iets meer (en een beetje te veel), maar daar heeft de “office manager” maling aan. Lekker makkelijk en snel bijbestellen met een persoonlijk cadeautje als toegift.

Ja, die mevrouw snap ik wel. :D
StoreCore.io