Re: Kunt u mij feadback geven voor mijn nieuwe website?

3
Logo is wel heel klein en onleesbaar lettertype.
Foto's op de homepage zijn onduidelijk/onscherp. Ook bij de productindeling zijn de foto's niet goed scherp of het product staat maar half in beeld.
Klanten maken een keuze op o.a. een afbeelding. Deze zijn echt niet goed. Dat zou ik snel aanpassen.

Verhaaltje op de over ons pagina telt het woord 'wij' wel erg veel. Persoonlijk zou ik daar een andere zinsopbouw neerzetten.

Informatiepagina is niet overzichtelijk. Maak een duidelijke indeling van de vragen met antwoorden. Nu loopt alles door elkaar. Ook hier is het logo van Postnl onduidelijk.

Kan zo snel geen informatie vinden over:
- hoe kan ik betalen?
- Retourinformatie
- verzendkosten?

Voorlopig genoeg te doen denk ik. Succes!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!