applamp.nl

1
Hi,
Dit is Stijn De Rijck.
Nu een klein jaartje bezig en resultaten boven verwachting met onze WiFi Led lampen en Led Strips op http://www.applamp.nl !
We willen nu een optimalisatieslag gaan maken op administratief gebied.
We gebruiken SEO shop en buiten die technisch behoorlijk uit. Zin in Magento.
Wat vinden jullie van de shop?
En welk administratie pakket ghebruiken jullie met enthousiasme ( met multstore in het achterhoofd )

Cheers en Succes allen!

Re: applamp.nl

2
Welkom Stijn,

Je shop ziet er goed uit! Ik vind je product geweldig. Ik kan je helaas geen advies geven op het administratieve gebied. Er is op dit forum volgens mij een onderdeel "Ondernemen" waar ze je waarschijnlijk verder kunnen helpen.
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires

4
Erg leuk product, zelf vind ik het nog wel prijzig voor een "lampje", maar wel een erg leuke gadget voor in huis :) .

En vanwaar de overstap van SEOshop naar Magento? Magento kent voordelen, maar de stabiliteit van SEOshop is ook een groot voordeel. Ben benieuwd naar de motivatie achter de overstap.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Wij gebruiken zelf Acumulus als administratiepakket en dat bevalt prima. Vooral als je het grootste deel van de administratie zelf wilt doen is Acumulus erg makkelijk in gebruik.
Multistore zou je kunnen oplossen met een kostenplaats per webwinkel en dan alle boekingen op de juiste kostenplaats boeken.

Acumulus heeft een koppeling met een aantal webwinkel software pakketten, waaronder Magento en SEOshop. Ik gebruik zelf Magento maar heb de koppeling extensie nog niet geprobeerd omdat deze juist op het gebied van multistore support achterloopt (of in elk geval liep). Hoe dat voor SEO shop is weet ik niet.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/