Re: Nieuwe webwinkel!

2
Bij welke host zit je? Duurt namelijk veel te lang, normaal zou ik al weggeklikt hebben (ik vermoed al welke, als ik zie hoe het reageert). Verder ziet het er leuk uit en hoop ik wel dat er meer items in komen, het is nu erg weinig.

Re: Nieuwe webwinkel!

3
Mooie rustige website en hele mooie product foto's :roll: Het laden duurt inderdaad redelijk lang en ook heb je nog niet erg veel producten. Ben je van plan je assortiment snel uit te breiden of eerst met een klein assortiment te beginnen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe webwinkel!

6
Aparte teksten op de site die mijn wenkbrauwen menig maal deden fronzen. 'wij hebben een unieke samenwerking met het buitenland" "Mi-Brand is de enige in heel Nederland die deze kledinglijn mag verkopen dus verder zoeken om te kijken of deze kleding in andere (web)winkels verkocht word heeft geen enkele zin.' Wilt u iets hebben, merk maakt niet uit, mail ons en een dag later krijgt u een offerte. Een levertijd van 4 weken indien iets niet op voorraad is.

Lijkt me een lastig verhaal worden allemaal, tenzij het als hobby gehouden wordt.

Re: Nieuwe webwinkel!

7
Mi-Brand schreef:Mi-Brand is de enige in heel Nederland die deze kledinglijn mag verkopen dus verder zoeken om te kijken of deze kleding in andere (web)winkels verkocht word heeft geen enkele zin.
Zo'n negatieve insteek werkt alleen maar in je nadeel. Het levert helemaal niets op.

Of je moet de kat op het spek willen binden: binnen 1 minuut heb ik 2 leveranciers gevonden… Niet in Nederland weliswaar, maar ze leveren wel in Nederland.
StoreCore.io