Beoordeling VraagDeExpert.nl

1
Dag,

http://www.vraagdeexpert.nl is een site waarop mensen een vraag aan een expert zoals een dierenarts, advocaat of automonteur tegen geringe betaling kunnen stellen. Binnen enkele uren krijgen ze het antwoord. De site is sinds vorige week live, maar nog niet officieel gelanceerd. Voordat ik met de PR begin, zou ik graag van jullie willen horen wat je ervan vindt. Wat kan anders/beter? Wat is niet duidelijk?

Ik heb al meerdere bezoekers gehad die een vraag gesteld hebben, maar de meesten gaan niet over tot betaling om het antwoord te ontvangen. Is de prijs te hoog? Ligt het aan het mechanisme?

Jullie feedback is zeker welkom!

Groet,

Anthony
LiveChat Pro levert een managed live chat dienst, waarbij onze chat operators bezoekers op websites van onze opdrachtgevers via live chat bedienen.

Re: Beoordeling VraagDeExpert.nl

3
Leuk idee en concept. Nog weinig verschillende 'experts', fietsenmaker, wasmachines et cetera. Waarom nergens een achternaam op de site? Vind de voorpagina persoonlijk niet erg sterk kan grafisch wel wat mooier lijkt me, rare klant testimonials ook. De over ons pagina doet mijn wenkbrauwen fronzen:

'wij waarderen welwillendheid, nederigheid' ?
'Deskundige antwoorden van een levend persoon'
'Daarmee menen we dat we onze bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij

Re: Beoordeling VraagDeExpert.nl

4
Dag i-mobile,

Dank voor het compliment en je feedback! Binnenkort zullen meer experts toegevoegd worden.

De Over ons pagina zal ik opnieuw herzien.

Mag ik vragen waarom je de achternamen wilt zien?
LiveChat Pro levert een managed live chat dienst, waarbij onze chat operators bezoekers op websites van onze opdrachtgevers via live chat bedienen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Beoordeling VraagDeExpert.nl

5
Weer eens wat anders..Vind het wel leuk gevonden. Een aantal zaken is wel voor verbetering vatbaar, zo heb ik echt even moeten zoeken naar de prijzen, ik dacht eerst ook dat het gratis zou zijn.

Misschien ben ik wat negatief, maar wanneer men al online, op je site, is, zou je dan niet sneller even googlelen op bijvoorbeeld ' lekke uitlaat vervangen' ? Binnen twee uur kan je veel zelf uitzoeken. Die advocaat lijkt me dan wel weer goed.

Dat chatvenster stoort me.

Tenslotte zou ik ook wat doen aan die achternamen; het komt wat crimineel over zo. Of alleen de voornaam weergeven en geen eerste letter van de achternaam erbij..

Veel succes.

Re: Beoordeling VraagDeExpert.nl

7
Dag mar,

Dank voor de feedback. Ik kan het wel gebruiken. De issue met de achternaam ga ik zeker oplossen, het chatvenster is nu weg (het was daar toch maar tijdelijk). Nu is er slechts een klein balkje.

De prijzen verschijnen zodra je een vraag hebt gesteld. Ik had eerst een vanaf-prijs op de homepage staan, maar dat schrok mensen af.

Het is nog even afwachten wel categorieën populairder zullen zijn, maar voorlopig blijf ik ze allemaal aanbieden.

Nogmaals dank!
LiveChat Pro levert een managed live chat dienst, waarbij onze chat operators bezoekers op websites van onze opdrachtgevers via live chat bedienen.