Re: Feedback gevraagd nieuwe webshop (www.colportage-sticker

2
Echt feedback heb ik nog niet. Wel moet ik lachen om de Jehova sticker. Had ze nog nooit aan de deur gehad, afgelopen 3 maanden 4x. Leuke is dat ze alles verkeerd bijhouden. Maar ik herkende haar van de 1e keer en wenste dat zij niet meer langs zou komen en sindsdien is het stil. Maar om dan zo'n sticker te gebruiken? Ik weet het niet.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback gevraagd nieuwe webshop (www.colportage-sticker

6
Dag Tommy

Ik vind het idee grappig en nuttig, maar weet niet of ik er zelf 3 euro voor zou neerleggen. Ik ben dus ook benieuwd of je er al veel hebt verkocht! Verder ben ik ook geneigd om te kijken of je meer producten hebt dan die 3.

Eén klein miereneukerig dingetje: Het is toch echt Jehovah's getuigen, en niet alleen Jehovah's, ook al is het in de spreektaal wel gewoon om Jehovah's te zeggen. Maar Jehovah is de naam van hun god. Nu denk ik sowieso niet dat die god aan de deur zou komen, maar het is maar even dat je het weet ;-)
http://unhidden.nl