www.flavoury.nl nieuwe webwinkel, wat vinden jullie?

1
goedemiddag allemaal,

ik ben nieuw op het forum en nieuw in de webwinkel branche. ik heb afgelopen weekend mijn winkel geopend http://www.flavoury.nl welke koffie, thee, likeuren, chocolademelk en accessoires verkoopt.

als ik op google zoektermen of zelfs de hele link invul komt de site helemaal niet naar boven. wel heb ik gelezen dat hier best een tijd overheen gaat.

naast de site heb ik nog een facebookpagina met geintegreerde facebookwinkel met het hele assortiment.

ik ben erg benieuwd wat jullie van de site vinden en of jullie nog tips, opmerkingen of suggesties hebben.

ikzelf denk dat de site overzichtelijk, rustig en duidelijk is maar andere meningen zijn altijd welkom.

ps sorry als ik dit bericht in het verkeerde blok geplaatst heb..

alvast bedankt voor jullie reacties
Uw webwinkel voor koffie, thee, accessoires, likeuren, siropen en chocolademelk!
http://www.flavoury.nl

Re: www.flavoury.nl nieuwe webwinkel, wat vinden jullie?

2
Kan inderdaad een paar weekjes duren. Ik krijg van jouw webshop niet echt een thee associatie. Misschien zijn het de kleuren, de wat doffe plaatjes?

Ik denk dat het vooral de kleuren zijn. Wat hebben de websites van Pickwick, Simon Levelt en Lipton met elkaar gemeen? Ze gebruiken allemaal groen.

3
Ik zou persoonlijk een hoop dingen uitzetten, reviews, pinterest, google plus, nieuwsbrief et cetera less is more. Er zijn helaas weinig foto's, details, weinig sfeer, hoe kom je bijvoorbeeld in hemels naam aan dit soort teksten:
Vanaf het begin staat Granny's voor de onovertroffen Wereldberoemde Appeltaart. Altijd ter plaatse van en met de beste kwaliteitsingrediënten en eigen receptuur gemaakt, en je begrijpt dat het nauwelijks beter kan. Omdat we niet vrolijk van oude appeltaart worden, is er de Granny's Wereldberoemde appeltaartmix in blik zodat de Granny's taarten waar dan ook ter wereld altijd vers zijn. Inhoud voldoende voor 2 appeltaarten.
Het begin is, maar nog een heleboel werk te doen. Zoals eerder genoemd leer van de grote concurrenten en denk daarbij dat aan elk menu, product, pagina, elke kolom, elke tekst is heel goed over nagedacht.

4
Goedemorgen,

Dank je voor de reacties en tips.
Ik heb vewust gekozen voor 1 kleur om het niet te druk te maken en daarnaast voor een neutrale kleur daar de website niet alleen om thee draait. Ook met het oog om in de toekomst wellicht nog andere productgroepen toe te voegen zonder alleen aan thee vast te zitten.

Foto's was ik inderdaad zelf ook aan het nadenken echter alle producten hebben foto's welke door de leveramcoers zijn aangeleverd. Dit geldt ook voor de teksten bij de producten.
Revieuws etc zal ik eens induiken hoebikbdit kan beperken etc volgens mij kan ik dit alleen aan of uit zetten.
Als jullie nog meer tips of adviezen hebben hoor ik het graag
Dank jullie wel
Uw webwinkel voor koffie, thee, accessoires, likeuren, siropen en chocolademelk!
http://www.flavoury.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.