Cartoons ter aankleding van jouw webwinkel?

1
Afbeelding


Cartoonist Marc Schoenmakers publiceert al zeven jaar lang cartoons in het weekblad Brabants Centrum. In deze cartoonserie wordt telkens op een populair item ingegaan binnen de regio Boxtel en omstreken. Het begon zeven jaar geleden allemaal met de figuurtjes Marc en Huub die van alles meemaakten in het Brabantse dorp Boxtel terwijl de laatste jaren de twee dames Anja en Truus aan het woord zijn in deze cartoon reeks. De laatste drie jaar zijn deze cartoons gebaseerd op een foto die speciaal voor die cartoon ergens in Boxtel is genomen. Soms kiest Marc er voor om de cartoon in zijn geheel te tekenen.

Als u voor uw bedrijf of instelling of als particulier gebruik wilt maken van Marc Schoenmakers als cartoonist, kunt u contact opnemen. Marc maakt cartoons voor een leuke prijs in overleg. Marc maakt cartoons voor reclamedoeleinden, websites, nieuwsbrieven en noemt u maar op. Marc denkt graag met u mee. Op Facebook komt u de cartoons van Marc Schoenmakers ook tegen onder de naam: cartoonstudio Marc Schoenmakers.

Website: http://www.cartoonsvanmarc.nl

Re: Cartoons ter aankleding van jouw webwinkel?

3
Het leuke van de manier zoals ik de laatste werk is dat de combinatie foto en tekening zo goed toepasbaar is voor webwinkels. De webwinkelier kan zelf via e-mail de foto's aanleveren als achtergrond waar ik bijvoorbeeld een figuurtje of figuurtjes in ga tekenen. Vervolgens kan ik een typisch figuurtje ontwerpen dat dan regelmatig terug komt als een soort van mascotte van een bepaalde webwinkel.

Er zijn dus legio mogelijkheden en denk graag mee over de onderwerpen en grappen. Maar ook als een klant zelf een plaatje voor zich ziet is het voor mij een leuke uitdaging om dit uit te werken tot een grappige cartoon. Het kan niet gek genoeg zijn. Als voorbeeld heb ik hieronder het bewijs dat ik zelfs "onder water" kan tekenen:

Afbeelding

Re: Cartoons ter aankleding van jouw webwinkel?

4
Dit lijkt mij echt geweldig!
Zou zoiets wel voor onze shop willen hebben hoor.

Een soort ventje die de shopper regelmatig meeneemt in onze wondere Stickerwereld.
Wat heeft ie nu weer meegemaakt? Een goede tip geeft, of gewoon een feitje aan de bezoeker onder de aandacht brengt.

Uiteraard alles wel met een komische insteek. Luchtig en vooral grappig.

Heb zelfs al een thema:
Wondere Stickerwereld met Chriet Stickeraer. :)
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Cartoons ter aankleding van jouw webwinkel?

7
Boordevolstijl.nl schreef:Inmiddels is mijn website met cartoons aangepast:

http://www.cartoonsvanmarc.nl
Als je graag gevonden wilt worden in Google en andere zoekmachines raad ik je aan af te stappen van een website met alleen maar afbeeldingen. Nu heb je bijvoorbeeld op de homepage geen tekst en een pagina titel "index.jpg". Andere pagina's hetzelfde verhaal. Daar ga 100% zeker niet mee in Google of andere zoekmachines komen. Jammer, want je product is wel leuk.