[www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.

1
Beste webwinkel eigenaren,

Sinds januari 2014 staat mijn webshop http://www.briljantzorgwinkel.nl (zorg artikelen) online. De eerste 2 maanden kreeg ik wekelijks een bestelling, niet erg lucratief, maar het voelde goed. De winkel maakte toen deel uit van briljantzorg.nl (bureau voor particuliere thuiszorg, sinds 2007 en scoort goed in Google) Na lang wikken- en wegen in overleg met mijn webdesigner gekozen om de winkel los te trekken naar haar eigen URL voor meer conversie. Meer conversie omdat het meteen duidelijk is dat het een winkel is, dat op zichzelf staat.

Op briljantzorg.nl link ik nog steeds naar de winkel, dus mijns inziens kan het hier niet aan liggen. Het probleem is namelijk dat ik in de afgelopen 3 maanden heel weinig bestellingen binnen krijg. Hebben jullie tips, genadeloze kritiek of noem maar op, ik hoor het heel graag.

Momenteel ben ik bezig met het opzetten van meerdere landingspagina’s, die zijn echter nog niet helemaal af.

Ik kijk uit naar jullie reactie!
Laatst gewijzigd door Rudy op 02 mei 2014, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast
http://www.briljantzorgwinkel.nl
De beste en leukste online zorgwinkel

Re: Feedback gevraagd

4
Het contrast is veel te laag, zeker voor mensen met een beperking. De prijzen zijn goed leesbaar, maar de meeste andere teksten en knoppen lijken half verborgen door een mistbank.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback gevraagd

6
i-mobile schreef:Maar hoeveel bezoekers heb je nu gemiddeld per maand. Als die er nog niet zijn heeft het weinig zin om zaken aan te passen.
Dank voor je reactie.
Afgelopen maand 312 bezoekers met een bounce percentage van 18,5%

Ward, bedankt voor je feedback, je hebt helemaal gelijk.
http://www.briljantzorgwinkel.nl
De beste en leukste online zorgwinkel

Re: [www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.

8
Daarom, Henk met dergelijke aantallen is het zo moeilijk om iets zinnigs te zeggen of het nu aan de site te wijten is waarom men niet besteld. Met een euro of 250 moet je met adwords toch een 2000 bezoekers kunnen krijgen die binnen komen op een specifiek niet al te brede zoekopdracht. Als je daarmee nu even richt op jouw top 10 producten waar je het meeste van verwacht, waar je redelijk uniek in bent, waarvan je denkt die moeten mensen bij ons kopen. Als van die 2000 mensen geen 36 orders binnen komen heb je een probleem in het overtuigen van die potentiële klanten. En dan kun je gaan zoeken in je teksten, navigatie, winnen van vertrouwen et cetera. Zo zou ik het persoonlijk aan pakken.

Re: [www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.

9
Bedankt allemaal en in het bijzonder i-mobile, daar kan ik zeker wat mee.

Hebben jullie nog andere dingen gezien die beter kunnen?

Zou het helpen om de domeinnaam weer terug te zetten naar briljantzorg.nl? Denken jullie dat dit meer vertrouwen wekt naar de consument? Briljantzorg is een bureau voor particuliere thuiszorg, bestaat 7 jaar en scoort daardoor beter in Google.

Hartelijk dank voor alle feedback!
http://www.briljantzorgwinkel.nl
De beste en leukste online zorgwinkel

Re: [www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.

11
Dankjewel. Deze week heb ik een afspraak met mijn webdesigner om te kijken of we iets aan het contrast kunnen doen en toch de warme uitstraling van de site te behouden.
Ik ga ook proberen wat informatie te verzamelen over eventuele vergoedingen. Probleempje hierbij is dat het zo vaak verandert dat het risico bestaat dat je onjuiste informatie verstrekt als je het niet heeeeel goed bijhoudt. Hoofdprobleem op mijn site is toch echt nog steeds veel te weinig bezoekers. Weet iemand hoe groot het voordeel bij google is als een site al 7 of 8 jaar bestaat?
http://www.briljantzorgwinkel.nl
De beste en leukste online zorgwinkel

Re: [www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.

12
Ik vind het een verzorgde shop. Ik zou misschien het logo wel aanpassen, naar mijn mening te simpel.

Even wat anders zonder een nieuw topic te hoeven starten: op deze site wordt geschreven in de u-vorm. Ik ken vele shops waarin de klant aangesproken wordt in de jij-vorm. Wat is nu het beste? Ben zelf bezig met een webshop te ontwikkelen en heb nu alles in de u-vorm geschreven.

Re: [www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.

13
JWG schreef:Ik vind het een verzorgde shop. Ik zou misschien het logo wel aanpassen, naar mijn mening te simpel.

Even wat anders zonder een nieuw topic te hoeven starten: op deze site wordt geschreven in de u-vorm. Ik ken vele shops waarin de klant aangesproken wordt in de jij-vorm. Wat is nu het beste? Ben zelf bezig met een webshop te ontwikkelen en heb nu alles in de u-vorm geschreven.
@JWG: beter om hier een ander topic over te openen, is wel een interessante vraag. Maar het zal met name afhangen van je doelgroep en hoe jij je site wilt neerzetten. Als je exclusieve auto's verkoopt lijkt u mij beter. Als je skateboards verkoopt zou ik voor je gaan.. Je weet vaak zelf het beste hoe jij je publiek aanspreekt. Eigenlijk net zoals je het 'in real-life' zou doen.

@Anjelien
Shop ziet er mooi uit; strak, modern. Gaat ook vlot.
Vind het gek dat bij de checkout staat Verzendkosten (Nader te bepalen), maar dit zal wrs te maken hebben dat je nog niet weet waar ik woon. Maar zou liever zien. Geschat 5 euro, afhankelijk van locatie.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

Re: [www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.

14
GoedeShampoo schreef:
JWG schreef:Ik vind het een verzorgde shop. Ik zou misschien het logo wel aanpassen, naar mijn mening te simpel.

Even wat anders zonder een nieuw topic te hoeven starten: op deze site wordt geschreven in de u-vorm. Ik ken vele shops waarin de klant aangesproken wordt in de jij-vorm. Wat is nu het beste? Ben zelf bezig met een webshop te ontwikkelen en heb nu alles in de u-vorm geschreven.
@JWG: beter om hier een ander topic over te openen, is wel een interessante vraag. Maar het zal met name afhangen van je doelgroep en hoe jij je site wilt neerzetten. Als je exclusieve auto's verkoopt lijkt u mij beter. Als je skateboards verkoopt zou ik voor je gaan.. Je weet vaak zelf het beste hoe jij je publiek aanspreekt. Eigenlijk net zoals je het 'in real-life' zou doen.
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=4445

Re: [www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.

15
Bedankt iedereen voor alle feedback. Inmiddels is de webwinkel teruggeplaatst naar de URL van BriljantZorg, bureau voor particuliere thuiszorg en Zorgdiensten.(Ook nog iets waar hard aan gewerkt moet worden.) Tevens is het contrast aangepast alsmede de onduidelijkheid over de verzendkosten.

Wat betreft U of Jij. Mijn zoon heeft onlangs een webwinkel geopend in zitzakken. Ik denk dat daar het gebruik van Jij iets informeler en persoonlijker zal worden gevonden. Mijn doelgroep zijn vooral zorgbehoevenden en ouderen. Ik denk dat deze groep het vaak nog zeer waardeert met U te worden aangesproken. Een aantal familieleden van klanten spreek ik inmiddels wel met jij aan, maar dat is een kwestie van aanvoelen.
Heel kort door de bocht denk ik dat hoe jonger je doelgoep, hoe meer kans dat men het jij en jou waardeert.
http://www.briljantzorgwinkel.nl
De beste en leukste online zorgwinkel

Re: [www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.

17
Die codes verwijzen naar respectievelijk hoofdcategorie, subcategorie en product.

Niet iets om je druk over te maken, want bij bol.com ziet een URL er bijvoorbeeld zo uit:

Code: Selecteer alles

http://www.bol.com/nl/p/samsung-ue40eh5300-led-tv-40-inch-full-hd-smart-tv/9000000012198228/?bltg=itm_event%3dclick%26cnt_disp%3dMHP%26mcm_cstep%3d0%26slt_subch%3dhs1%26pg_nm%3dmain%26slt_id%3d802%26slt_nm%3dHorizontaal-MCM-slot-hs1%26slt_pos%3dB2%26slt_owner%3dmcm%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d3%26itm_id%3d9000000012198228%26itm_role%3din&promo=main_802_Horizontaal-MCM-slot-hs1_B2_product_3_9000000012198228
StoreCore.io