Automatisch herplaatsen marktplaats / speurders

1
Bent u het ook zat om iedere keer uw advertenties handmatig te moeten herplaatsen? Dat hoeft nu niet meer met Fundify.
Fundify is een website welke uw advertenties herplaatst! Geen gedoe meer met kopiëren en plakken (ctrl-c, ctrl-v).
U stelt een aantal gegevens in en de website doet het werk.

Hoe werkt het?
De website kijkt naar de oudste advertentie in uw advertentielijst. Vervolgens controleert onze website
of deze advertentie aan de voorwaarden voldoet om herplaatst te mogen worden, voorwaarden zijn bijvoorbeeld:

- Heeft de advertentie biedingen?
- Is de advertentie oud genoeg?
- Is de advertentie betaald?
- Is de advertentie gereserveerd?

De voorwaarden met betrekking tot biedingen en leeftijd kunnen ingesteld worden via de instellingen pagina per account.
Ook de frequentie van het kijken naar uw oudste advertentie kunnen hier ingesteld worden.

Ook kunt u na het inloggen de advertenties handmatig automatisch herplaatsen met één klik op de knop.

Voordelen
- Geen programmeerkennis nodig.
- U kunt direct gebruik maken van het programma na betaling.
- Betaling via iDeal, PayPal of overschrijving.
- Automatisch herplaatsen marktplaats.
- Automatisch herplaatsen speurders.
- Meerdere advertentiesites accounts beheren op één locatie.
- Volledige controle over het herplaatsen.

Voor meer informatie bekijk de demo of neem contact op via info@fundify.nl

Demo
http://demo.fundify.nl/login?demo

Re: Automatisch herplaatsen marktplaats / speurders

2
NIET DOEN, NIET DOEN, NIET DOEN. Werkt niet, al je advertenties worden verwijderd door marktplaats wegens dubbele plaatsingen. Foto's zien er niet meer uit. Kortom weggegooid geld en Mark reageert op geen enkele mail mail. Zie ook elders op het forum dezelfde reacties.
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer

Re: Automatisch herplaatsen marktplaats / speurders

4
Gewoon zelf doen met adscan werkt beter en goedkoper.

Het verhaal hierboven kijken naar hoe oud advertentie is enz enz.

Wil je een advertentie bij marktplaats met dezelfde titel herplaatsen moet deze minimaal 30 dagen oud zijn. Dan kun je deze verwijderen en weer opnieuw plaatsen.
Doe je dat niet ziet marktplaats dat en hup je advertentie verdwijnt naar onderen.

2 advertenties in dezelfde rubriek. 1 bovenaan 1 onderaan, daar doet deze aanbieder ook weinig aan.

Werk nu meer dan 1 jaar met adscan en nee ik ben niet de aanbieder hiervan, nog heb ik aandelen of verdien er iets aan. Het werkt, wordt geupdate en werkt voor MP, Speurders en nog een paar andere.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Automatisch herplaatsen marktplaats / speurders

5
Iemand de laatste tijd nog iets van Mark vernomen?

Gebruik al langere tijd zijn programma voor Marktplaats adv herplaatsen. Voor mij werkte het prima, vorige week donderdag nog de licentie verlengd. Maar sinds zaterdag is de website offline, en ook mails naar dat adres krijg ik met foutmelding terug gestuurd.

Dacht dat het misschien een server probleempje kon zijn en dat hij het ivm weekend of iets dergelijks nog niet gezien had, maar begin me nu toch wel zorgen te maken?

Ik ben gaan googlen en kwam zo hier terecht, daarom leg ik het hier maar even neer.

Re: Automatisch herplaatsen marktplaats / speurders

7
Vrij asociaal. Had in ieder geval je gebruikers ingelicht. Nu zit ik met een paar honderd advertenties waar ik iets mee moet. Las iets over Adscan, dan ga ik me daar maar eens in verdiepen.

Die paar tientjes vind ik dan het probleem nog niet eens dat ik die kwijt ben, maar het feit dat ie niks laat weten dat ie er mee stopt vind ik ronduit onbeschoft.