Betaling in Termijnen aanbieden? Via online portal mogelijk?

1
Beste mede Web winkeliers,

Als eerst dank voor het lezen van dit bericht. Wij zijn bezig met het vernieuwen van onze meubel en bedden webstore, dit aansluitend bij onze normale (brick) Meubel en Bedden Megastore.

In onze winkel maken wij soms al gebruik van het aanbieden van diverse betalings mogelijkheden naar onze klanten toe, waar onder het aanbieden van een goederen krediet (koop nu betaal later, etc etc). Dit via comfort card, echter bied deze niet de mogelijkheid om soort gelijke betaal mogelijkheden via internet/webshop aan te bieden.

Mijn vraag aan jullie is weten jullie misschien een (prijs/service) technisch goede aanbieder van soort gelijk diensten (maand betalingen voor consumenten) maar dan via een online portal. Zodat de klant zelf zijn aanvraag in kan dienen via de website en gelijk goedkeuring of afkeuring hiervan ontvangt en zo de koop wel of niet doorgang kan laten vinden via onze webshop.

Ik zie graag de reacties tegemoet,

mvg,

Ferry

Re: Betaling in Termijnen aanbieden? Via online portal mogel

3
Beste Dirkjan,

Ja ik bedoel wel zoiets, maar dan dat een klant bijvoorbeeld in 12 of 24 maanden kan betalen. (niet na 30 dagen of zo iets)

De aankoop bedragen in onze shop liggen ca tussen de € 500 en € 1500, dit soort bedragen kunnen ook niet altijd bij alle payment providers.

Als je nog een goede aanbieder weet, of zelf ervaring hebt dan hoor ik dat natuurlijk graag.

MVG,

Ferry