Jullie mening over mijn nieuwe webshop www.smoekwonen.nl

1
Hallo,

na vele jaren actief te zijn geweest als detaillist ben ik nu ook begonnen met een webshop. In deze webshop verkopen we duurzame artikelen, meubels en woondecoratie. Ik ben me er van bewust dat dit een niche markt is zeker gezien de prijzen van de artikelen.

Naast de webshop hebben we een verkooppunt in Kampen ingericht en zijn we veel te vinden op beurzen markten en evenementen. Dit alles uiteraard ter extra promotie en verkoop.

De webshop is nu bijna volledig ingericht qua artikelen, wel moet ik nog het een en ander doen aan de seo settings van de pagina's en de intro teksten.

Maar nog liever hoor ik jullie commentaar als ervaren webshoppers wat jullie vinden van de webwinkel http://www.smoekwonen.nl

Alvast bedankt!
http://www.smoekwonen.nl de winkel voor (h)eerlijke en duurzame meubels en lifestyle

Re: Jullie mening over mijn nieuwe webshop www.smoekwonen.nl

2
Hallo,

als eerste: leuke spullen!

Ik denk dat dit best een leuk lopende webwinkel kan worden, maar dan moet er nog wel wat veranderen.

- Ik zou persoonlijk de productgroepen niet links, maar bovenin de navigatie willen. Maar belangrijker is dat je een betere indeling maakt, met meer productgroepen. Ik kijk nu naar de Industriele en vintage meubelen en zie hier van alles tussen, wat je nog veel beter kunt indelen.
Heb je wel een zoekwoordonderzoek gedaan? Waar zoeken jouw potentiele klanten op? Antiek, vintage? Probeer een lijst te maken en daarop je indeling te baseren. Wat betreft merken kun je een tweede indeling maken op merk.

- De home heeft teveel tekst. Die tekst zou ik onder een kopje Over ons zetten. Ook de lief bedoelde links naar je vrienden rechtsboven meteen weghalen. Je wilt niet dat ze weer weg gaan toch, die bezoekers?

Dit zijn punten waar ik meteen iets aan zou doen. Heel veel succes iig!

Re: Jullie mening over mijn nieuwe webshop www.smoekwonen.nl

3
Er zijn 2 dingen welke mij direct opvallen als ik de website bezoek.

1. Er is wel erg veel tekst te zien op de home pagina. Mijn ogen hebben geen idee waar te beginnen.
2. Er ontbreekt een logische rubrieken indeling. Als je door bladert kom je prachtige producten tegen, maar de namen van de huidige rubrieken zeggen mij als leek niets.
MEER verdienen en MINDER uitgeven met Online Marketing. Laat mij jou helpen!