Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

1
Na 10 jaar logivert ben ik nu bezig met biedmeer.(had ik dat maar eerder gedaan, wat een mogelijkheden)
Tot nu bood ik voor de buitenlanders alleen Paypal aan maar ik merk dat de klanten vooral uit Duitsland en België steeds vaker weg blijven.
Ik zou giropay (België) en Mister Cash (Duitsland) wel willen gebruiken maar dat is geen optie in biedmeer.
Hoe betalen jullie (behalve met Paypal) buitenlandse klanten?
Voordat ik biedmeer online zet wil ik dat helemaal goed hebben.

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

2
MisterCash wordt soms door Belgen gebruikt, maar bij mij betalen ze vaker met PayPal en Creditcard. Duitsland soms Sofortüberweisung, maar vaker creditcard of PayPal. Wil je klanten uit het buitenland krijgen en houden, dan kun je het beste in ieder geval creditcard aanbieden, naast PayPal en de lokale iDeal varianten, al zijn die niet altijd zo goedkoop als iDeal. Het aanbieden van creditcardbetalingen is nog niet zo eenvoudig. Jammer dat PayPal hier (zoals in de VS en het VK) niet optreedt als directe creditcard acceptant (zonder dat je PayPal in beeld krijgt) want dat zou het een stuk eenvoudiger maken. Niet dat ik zo'n fan ben van creditcardbetalingen, want de wereld zou een stuk beter af zijn met een wereldwijde iDeal-variant naar nederlands voorbeeld denk ik.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

5
Wanneer er keuze is tussen PayPal en creditcard betalen (althans bij mij) meer klanten direct met creditcard. Extra laten betalen voor PayPal (of creditcard) schrikt gegarandeerd buitenlandse klanten af: die ben je kwijt, tenzij men ergens anders niet terecht kan. Sneu geld die ca. 3%, maar een gemiste klant kost meer. Er zijn klanten die liever niet met PayPal betalen, zelfs wanneer ze dat met een creditcard kunnen doen.

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

7
serviesonline schreef:[...] er moeten in Duitsland en Belgie toch populairder betaal methoden zijn dan creditcard?
Ja, de populairste betaalmethode in Duitsland (de voorkeur van zo'n 58% van de consumenten) is leveren op rekening, dus met een factuur voor achteraf betalen.

Er zijn in beide landen wel redelijk frequent gebruikte betaalsystemen die op iDEAL lijken: SOFORT Banking en Giropay in Duitsland en Bancontact/Mister Cash in België.
StoreCore.io

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

9
Ward schreef:
serviesonline schreef:[...] er moeten in Duitsland en Belgie toch populairder betaal methoden zijn dan creditcard?
Ja, de populairste betaalmethode in Duitsland (de voorkeur van zo'n 58% van de consumenten) is leveren op rekening, dus met een factuur voor achteraf betalen.

Er zijn in beide landen wel redelijk frequent gebruikte betaalsystemen die op iDEAL lijken: SOFORT Banking en Giropay in Duitsland en Bancontact/Mister Cash in België.
Is het niet daarom dat wij ook onze regels moesten wijzigen? Als bijna 60% achteraf betaald...

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

11
BertB schreef:Wanneer er keuze is tussen PayPal en creditcard betalen (althans bij mij) meer klanten direct met creditcard. Extra laten betalen voor PayPal (of creditcard) schrikt gegarandeerd buitenlandse klanten af: die ben je kwijt, tenzij men ergens anders niet terecht kan. Sneu geld die ca. 3%, maar een gemiste klant kost meer. Er zijn klanten die liever niet met PayPal betalen, zelfs wanneer ze dat met een creditcard kunnen doen.
Ik heb in mijn shop:

paypal
visa
mastercard
mr cash
giropay
softorbanking

paypal, visa, mastercard kost 3% extra.
tot 4 maanden geleden bracht ik deze 2% ook extra in rekening.
Naar aanleiding van een discussie met een klant die de meerkosten eigenlijk niet wilde betalen heb ik de dag daarna als proef de meerkosten weggehaald.
Nu 4 maanden later is dat een hele goede keuze geweest.
Het aantal mensen dat betaald met paypal of creditcard is verdubbeld en stijgt nog steeds.
Dit kost mij natuurlijk wel extra marge maar door het meer aan omzet wordt dat gecompenseerd.

Ik kijk nu zelf ook bij webshops of ze extra kosten in rekening brengen. doe ze dat grote kans dat ik er ook niet koop.

Terugkomend Belgie, zie ik creditcard, mr cash en paypal.
Duitsland, paypal, creditcard, giropay of sofortbanking.

Ga wel shoppen voor giropay, softbanking en mr cash. De % die je moet betalen kunnen nogal verschillen.

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

12
Interessant!

Ik bied het volgende aan:
- Sofort / DirectEbanking
- Giropay
- Mistercash/Bancontact
- PayPal
- iDeal

Geen directe Creditcard betalingen, maar dat kan natuurlijk via paypal.
Ook geen achterafbetalingen. Ja ik weet dat het verplicht is, maar ik heb niemand die er ooit om vraagt, en ik bied het simpelweg niet aan en ga dat ook niet doen.

Belgen & Duitsers betalen, ondanks de relatief uitgebreide mogelijkheden om met Sofort/Directebanking/Giropay/MisterCash te kunnen betalen, toch nog bijna altijd met PayPal.

Waarom? Geen flauw idee.

Nederlanders bestellen bij mij vaak met iDeal, maar ook nog relatief vaak met PayPal. Liever zou ik dat natuurlijk ook via iDeal zien ipv PayPal, maargoed.

Bij klanten die voor het eerst bestellen begrijp ik de drang om PayPal te gebruiken, maar ik heb ook veel vaste klanten die altijd PayPal gebruiken.
Soms bied ik die dan een vaste korting van 2% als ze met iDeal betalen ipv PayPal, kost me minder dan de meer dan 2% die PayPal er vanaf neemt.

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

13
Thaan schreef:
Belgen & Duitsers betalen, ondanks de relatief uitgebreide mogelijkheden om met Sofort/Directebanking/Giropay/MisterCash te kunnen betalen, toch nog bijna altijd met PayPal.

Waarom? Geen flauw idee.
In tegenstelling tot Ideal in Nederland wordt Mistercash Online slechts door een (te) beperkt aantal Belgische banken ondersteund.

De benaming Mistercash/Bancontact is fout gekozen voor het online-gedeelte : iedere Belg heeft een Mistercashkaart (= Belgische pinpas) waarmee hij geld uit de muur kan halen, in winkels kan betalen en overboekingen kan doen via bankautomaten beschikbaar in elk bankkantoor, maar kan die kaart daarom nog niet gebruiken om online-betalingen te verrichten.

Voor online-betalingen via Mistercash is er nog een bijkomend (te betalen) digipastoestelletje nodig, en veel Belgen hebben dat niet.

Voor Paypal heb je dat digipasding ook niet nodig, noch een bankkaart of bankpas, dus de betaling is veel eenvoudiger en sneller uit te voeren. Vandaar het voorkeurgebruik.

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook nooit de moeite zal doen om een betaling via Mistercash of creditcard te verrichten indien mij de mogelijkheid wordt geboden om dat kosteloos via Paypal te doen.

Zeker wanneer je er rekening mee houd dat betalingskosten aanrekenen in België absoluut not done is.

Het is zelfs zo dat ik eerder niet zal aankopen wanneer mij niet de mogelijkheid wordt geboden via Paypal te betalen: dan zoek ik een ander aanbieder ...

En ik koop zowat alles online, behalve voeding, dus ...
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

15
Welke betalingsmethode door klanten uit België en Duitsland wordt gebruikt is ook afhankelijk van de klantgroep en de product. Wanneer je zonder extra kosten werk Giropay kan aanbieden zou ik het zeker doen. Hiermee heb je dekking over de regionale Duitse banken (lijkt een beetje op de Rabobanken een aantal jaren geleden).
Als ik op de grotere Duitse shops kijk zie ik altijd creditcards en Sofortüberweisung, dus deze zou ik ook nemen.
Vaak is het aanvragen en integreren van creditcard betalingen wat lastig ivm. "merchant ID". In dit geval is het een idee op bij https://stripe.com/nl te gaan kijken. Voor België zou ik zeker Mistercash aanbieden, klanten die veel op internet bestellen hebben hier wel toegang.
Met vriendelijke groet,
Olaf Lederer

Webshop met WordPress en WooCommerce

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

16
serviesonline schreef:wawagee,
Dit is de link van mijn nieuwe website waar we nu nog aan werken maar paypal heb ik gratis gemaakt en een logo van bpost op de hoofdpagina.
Hoe kijk je daar als Belg tegen aan?
http://serviesonline.biedmeer.nl/
Beste,

wat volgt is GEEN kritiek, ik schrijf gewoon neer wat ik aanvoelde.

Indien ik op je site zou terechtkomen dan zou ik die onmiddellijk wegklikken en zoeken naar een andere.

Je geeft immers uitdrukkelijk de indruk een typische Nederlandse site te zijn gericht op leveringen beperkt tot Nederland. Als Belg kom je geregeld op dergelijke Nederlandse sites die volkomen ongewild "Belg blijf weg" uitademen.

Wat zie je eerst ?

Het logo, met duidelijk dotNL erin. Stel jezelf voor dat je op een site SERVIESONLINE.BE zou terechtkomen en op de koop toe daaronder ziet staan GRATIS VERZENDEN binnen België bij een bestelling vanaf €50,00, terwijl je nergens de verzendingskosten naar Nederland kan terugvinden!

Deze biedmeer-site is nog in opbouw, maar ook op de "gevestigde" logivert-site kon ik de verzendingskosten naar België niet terugvinden, dus ik zou het zelfs niet wagen om te bestellen.

De naam "serviesonline" vind ik super. Mijn eerste impuls was dan ook om te zeggen dat je best de dotNL zou wegvegen uit je logo om de te "Nederlandse" indruk weg te vermijden. Maar blijkbaar heb je de dotBE naam niet en is hij al in handen van iemand anders, dus dat is misschien geen optie. De dotCOM heb je wel, dus misschien COM ipv NL ?

Dan de melding over verzendkosten naar NL : waarom niet naar de Benelux ?

Wat me trouwens afstoot zijn sites waarop een hoger bestelminimum staat voor gratis verzending naar België of een andere verzendkostenstaffel: dan zet mij dat aan om te gaan uitkijken naar een vergelijkbare site in België, omdat ik dan verwacht te kunnen aankopen voor eenzelfde prijs maar met verzendvoorwaarden zoals aangeboden voor Nederland op de Nederlandse site: stel je in mijn plaats !

Opname van het Paypal- en Bpostlogo is prima.

Wat ik me afvraag is waarom je geen Mistercash/Bancontact aanvaard ?

Immers, zelfs al wordt het amper gebruikt, het logo bij in de header "ademt" gewoon Belgisch !

Is er een beperking vanuit Biedmeer ?

( Ik keek trouwens in verband met dit draadje even naar de site van Biedmeer en wat me onmiddellijk afschrikt is de extra aanrekening van 12,95 eur per maand voor een meertalige site. Absurd, gewoon, en zeker niet in verhouding tot de prijs van het basisabonnement. Waarschijnlijk hebben ze daarom amper Belgische klanten, terwijl de voorbeeldklanten op de site best wel leuk overkomen ... )

Alleszins nog veel succes met de restyling !
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

18
serviesonline schreef: ../..
Tot nu bood ik voor de buitenlanders alleen Paypal aan maar ik merk dat de klanten vooral uit Duitsland en België steeds vaker weg blijven.
Ik zou giropay en Mister Cash wel willen gebruiken maar dat is geen optie in biedmeer.
../..
Had misschien beter eerst draadje volledig herlezen en wat verder gekeken dan mijn neus lang is voordat ik reageerde :D :

Biedmeer heeft blijkbaar een koppeling met Sisow, dus kan Mistercash geen probleem zijn ?
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

19
Zoals in eerdere reacties door andere al werd genoemd is Bancontact/MisterCash een zeer populaire betaalmethode in België, ondanks dat niet alle Belgische banken Bancontact/MisterCash ondersteunen. Direct E-banking en Sofort Uberweisung zijn gefuseerd tot Sofort Banking.

Met SOFORT Banking kunnen consumenten betalen als zij een rekening voor Internetbankieren in een van de volgende landen hebben:
België, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije, Polen, Italië, Spanje, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.

Verder is Giropay ook een populaire betaalmethode in Duitsland en worden Creditcards en paypal zowel in Duitsland als België gebruikt.

Met betrekking tot de hosted solution van biedmeer hebben zij diverse koppelingen met Payment Service Providers waaronder ook MultiSafepay waarmee je direct gratis toegang krijgt tot alle betaalmethoden.
Met vriendelijke groet,


MultiSafepay

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

21
MultiSafepay biedt inderdaad de mogelijkheid tot het gebruiken van de Fast Checkout internetkassa, hiermee maken klanten eenmaal een account aan en daarmee kunnen ze in het vervolg eenvoudig een betaling af ronden door in te loggen met de Fast Checkout account.

Dit is echter niet de enige internetkassa die wij aanbieden. Er kan ook gebruik gemaakt worden van de Connect internetkassa, hiermee bent u vrij om het checkout proces volledig naar eigen wens in te richten. Klanten hoeven dus niet verplicht een account aan te maken bij MultiSafepay of bij de betreffende webwinkel.

Andere voordelen van de Connect internetkassa zijn:

Direct iDEAL - Verwijs u klanten vanuit uw webshop rechtstreeks door naar de gewenste bank om te betalen met iDEAL. Dit verhoogt de conversie doordat er minder stappen genomen dienen te worden.

Stijlen van betaalpagina's zodat dit overeenkomt met de look & feel van de webshop en uw klanten de overgang naar de betaalomgeving minder zullen ervaren. Dit draagt bij aan het vergroten van het klantvertrouwen.

De Connect internetkassa heeft ook nog vele andere voordelen, maar om dit bericht niet al te commercieel te laten zijn kan dit door geïnteresseerde zelf nagelezen worden op onze website.

Mochten er echter nog vragen zijn kunnen die in dit topic gesteld worden of kunt u contact met ons opnemen voor persoonlijk advies.
Met vriendelijke groet,


MultiSafepay

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

22
Beetje te veel multisafepay reclame.

directideal, wow bij mijn payment provider werkt dat ook gewoon direct, bank ingeven in de webshop en direct naar de betreffende bank.
MultiSafepay biedt inderdaad de mogelijkheid tot het gebruiken van de Fast Checkout internetkassa, hiermee maken klanten eenmaal een account aan en daarmee kunnen ze in het vervolg eenvoudig een betaling af ronden door in te loggen met de Fast Checkout account.
Mijn advies blijf hier van weg. Het is irritant als klanten al hun gegevens nog een keer in moeten vullen. Zelfs als ze al een account hebben bij multisafepay weer inloggen = extra stap.
Iedere extra stap kan er voor zorgen dat klanten afhaken.

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

24
serviesonline schreef:De overstap van logivert naar biedmeer is sinds vandaag een feit.
Ik hou paypal voorlopig voor de ooster en zuiderburen.
Als handreiking behandel ik ze net als de Nederlandse klanten, dus vanaf 50 euro geen verzendkosten.
Hoop dat de .NL geen belemmering meer is nu.
Komt inderdaad nu VEEL beter over : de negatieve "feeling" is volledig weg.

Top !
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

25
BiedMeer ondersteunt deze buitenlandse betaalmethodes toch wel via partners als Multisafepay, Sisow en Buckaroo? Zie ook http://biedmeerwebwinkels.nl/support/in ... rnationaal .
Mijn advies blijf hier van weg. Het is irritant als klanten al hun gegevens nog een keer in moeten vullen. Zelfs als ze al een account hebben bij multisafepay weer inloggen = extra stap.
Is de implementatie dan niet verkeerd gedaan? Het idee van Fast Checkout van MSP is namelijk naar mijn idee dat klanten bij jouw webwinkel helemaal geen gegevens invullen, maar direct naar MSP gaan. Hebben ze daar al een account dan is het afrekenen helemaal snel gedaan. Dus dubbel invullen zou volgens mij niet moeten. Dan is de koppeling tussen de webwinkel en de fast checkout volgens mij niet volledig gedaan.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

26
Mijn advies blijf hier van weg. Het is irritant als klanten al hun gegevens nog een keer in moeten vullen. Zelfs als ze al een account hebben bij multisafepay weer inloggen = extra stap.
Is de implementatie dan niet verkeerd gedaan? Het idee van Fast Checkout van MSP is namelijk naar mijn idee dat klanten bij jouw webwinkel helemaal geen gegevens invullen, maar direct naar MSP gaan.
En waar ga je dan de verkochte spullen naartoe sturen ? Naar MSP :D ?
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

27
wawagee schreef:

Is de implementatie dan niet verkeerd gedaan? Het idee van Fast Checkout van MSP is namelijk naar mijn idee dat klanten bij jouw webwinkel helemaal geen gegevens invullen, maar direct naar MSP gaan.
En waar ga je dan de verkochte spullen naartoe sturen ? Naar MSP :D ?
Een goede koppeling krijgt deze klantgegevens onder water weer terug van MSP. Die gegevens staan dan gewoon in je webwinkel software zonder dat de klant deze daar zelf invult.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

28
Ik moet inderdaad constateren dat bij de geschetste situatie de knop op verkeerde wijze is geïmplementeerd. Bij een correcte implementatie kiest de klant al voor het registratieproces voor Fast Checkout. Vervolgens logt de klant in met een bestaand account, of registreert hij/zij zich eenmalig bij Fast Checkout. Het tonen van een reguliere afreken-knop (en het achterliggende registratieproces) is dus niet nodig. Tenzij Fast Checkout wordt aangeboden als extra afreken-optie, dan natuurlijk wel.

Voor wat betreft het verzenden van de goederen. Nadat de betaling is afgerond stuurt het systeem een bericht met de ordergegevens (inclusief NAW-gegevens van de klant) naar software van de betreffende webwinkel.

Mocht er nog iets zijn, neem gerust contact op via PM.

Met vriendelijke groet,

Rick Bergsma
Product Manager - FCO
Met vriendelijke groet,


MultiSafepay

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

29
libertes schreef:
Mijn advies blijf hier van weg. Het is irritant als klanten al hun gegevens nog een keer in moeten vullen. Zelfs als ze al een account hebben bij multisafepay weer inloggen = extra stap.
Is de implementatie dan niet verkeerd gedaan? Het idee van Fast Checkout van MSP is namelijk naar mijn idee dat klanten bij jouw webwinkel helemaal geen gegevens invullen, maar direct naar MSP gaan. Hebben ze daar al een account dan is het afrekenen helemaal snel gedaan. Dus dubbel invullen zou volgens mij niet moeten. Dan is de koppeling tussen de webwinkel en de fast checkout volgens mij niet volledig gedaan.
Klopt dat je dan meteen by multisafepay komt.
Dat heeft echter nog een paar andere nadelen.
Klant moet kortingscodes al voor het afrekenen in de winkelwagen kunnen invullen.
Werk je met een opmerkingen veld in de checkout heb je dat nu niet aangezien de klant bij multisafepay zit.
Wij werken voor zakelijke klanten in het buitenland met btw controle die is er bij fast checkout niet.

Ik zie alleen maar nadelen aan de fast checkout en begrijp niet dat iemand die methode gebruikt.
Het werkt alleen conversie verlagend en klanten haken er sneller door af.
Het idee dat klanten die al een account hebben dat weer kunnen gebruiken is onzin. misschien kan multisafepay eens met cijfers komen hoeveel klanten nu echt van deze optie gebruik maken en met 1 account in meerdere winkels kopen. denk dat het tegenvalt.
Multisafepay heeft ook gewoon direct betalen, maak daar gewoon gebruik van.

Betreft Duitse markt nog een tip. Je hebt sofortbanink en giropay.
Kijk eens op http://www.giropay.de daar zie je minder dan 1% commissie.
Wat wil nu het aparte dat bijna alles NL payment providers jou echter 2% rekenen. Dit is ook bij multisafepay zo. Waarom daar heb ik nog geen duidelijk antwoord op gekregen.
Bij sofortbanking zit men echter wel rond de 1%

doe je dus veel in DE doe giropay dan rechtstreeks, dat bespaard je 1%

Re: Welke betalingen vanuit Duitsland en Belgie

30
bbob schreef:
libertes schreef: Is de implementatie dan niet verkeerd gedaan? Het idee van Fast Checkout van MSP is namelijk naar mijn idee dat klanten bij jouw webwinkel helemaal geen gegevens invullen, maar direct naar MSP gaan. Hebben ze daar al een account dan is het afrekenen helemaal snel gedaan. Dus dubbel invullen zou volgens mij niet moeten. Dan is de koppeling tussen de webwinkel en de fast checkout volgens mij niet volledig gedaan.
Klopt dat je dan meteen by multisafepay komt.
Dat heeft echter nog een paar andere nadelen.
Klant moet kortingscodes al voor het afrekenen in de winkelwagen kunnen invullen.
Werk je met een opmerkingen veld in de checkout heb je dat nu niet aangezien de klant bij multisafepay zit.
Wij werken voor zakelijke klanten in het buitenland met btw controle die is er bij fast checkout niet.

Ik zie alleen maar nadelen aan de fast checkout en begrijp niet dat iemand die methode gebruikt.
Het werkt alleen conversie verlagend en klanten haken er sneller door af.
Het idee dat klanten die al een account hebben dat weer kunnen gebruiken is onzin. misschien kan multisafepay eens met cijfers komen hoeveel klanten nu echt van deze optie gebruik maken en met 1 account in meerdere winkels kopen. denk dat het tegenvalt.
Multisafepay heeft ook gewoon direct betalen, maak daar gewoon gebruik van.

Betreft Duitse markt nog een tip. Je hebt sofortbanink en giropay.
Kijk eens op http://www.giropay.de daar zie je minder dan 1% commissie.
Wat wil nu het aparte dat bijna alles NL payment providers jou echter 2% rekenen. Dit is ook bij multisafepay zo. Waarom daar heb ik nog geen duidelijk antwoord op gekregen.
Bij sofortbanking zit men echter wel rond de 1%

doe je dus veel in DE doe giropay dan rechtstreeks, dat bespaard je 1%
Beste bbob,

Jammer dat je zo'n afkeer hebt tegen Fast Checkout, al waardeer ik je mening. Er zijn in het verleden inderdaad een aantal gebreken aan het licht gekomen, maar het product staat niet stil. Zo zijn we bezig met een verse update, welke completer in gebruik wordt.

Graag wijs ik je erop dat je (wederom met een juiste installatie) zonder problemen een opmerkingenveld kunt toevoegen. Het platform is inderdaad minder geschikt voor B2B, daar hebben we andere pakketten voor.

Voor wat betreft Giropay vragen wij commissie voor het kunnen aanbieden van alle betaalmethoden in één. Daarbij rekenen we geen setup-fee per betaalmethode, en bij Fast Checkout zelfs geen maandelijkse kosten. De toegevoegde waarde is o.a. dat je één installatie en één contract hebt voor alle betaalmethoden. Zo heb je meteen je volledige administratie en geldstroom in één systeem.

Met vriendelijke groet,

Rick
Met vriendelijke groet,


MultiSafepay