Uitgebreide XML import voor Open Cart

1
Beste mensen,

Ik heb een leverancier die op meerdere momenten op de dag/in een week zijn (xml) feeds bijwerkt. Aangezien ik in mijn winkel up to date wil blijven met deze feeds heb ik daarvoor een extensie nodig die dit allemaal automatisch kan en doet.
Ik dacht zelf aan deze http://opencart.hostjars.com/total-import-pro deze extensie schijnt mv cronjobs deze handelingen te kunnen uitvoeren. Echter kan ik dat pas proberen op het moment dat je de ext. hebt aangeschaft, heeft iemand ervaring met deze maker en extensie?

Voorbeeld van de feeds:

We raden u aan de gehele productfeed niet elke keer opnieuw te downloaden. Dit zelfde geldt voor de grote fotobestanden. U gebruikt de totale productfeed alleen voor de initiele invulling van de winkel.

Eenmalig: de totale productfeed en de foto-zip voor vulling shop
1x per dag: de feed met nieuwe en gewijzigde artikelen, foto's downloaden via url
per uur: de feed met voorraadinformatie
per uur: de feed met verwijderde artikelen


Zou dit kunnen met genoemde extensie?

Dank alvast

Re: Uitgebreide XML import voor Open Cart

2
Ik heb helaas geen ervaring met deze module. Wel met de makers ervan. Over het algemeen leveren zij kwalitatief hoogstaande modules af.

Als je je exacte vragen nog iets concreter formuleert, zou ik deze gewoon aan de developers sturen. Meestal antwoord binnen twee dagen!
Inkt Supplies Meer kwaliteitsinkt voor uw geld!

Re: Uitgebreide XML import voor Open Cart

3
ik gebruik total import pro, werkt perfect voor mijn dagelijkse producten update. Ik heb deze zo ingesteld dat deze producten verwijderd van de webshop welke niet in de feed meer aanwezig zijn met een uitzondering van één categorie. De uitzondering heb ik zelf aan de extensie toegevoegd, indien gewenst kan ik deze met je delen. De afbeeldingen worden ook gewdownload via een opgegeven url in het .xml bestand.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.