Magento Open Source of betaalde versie? Of totaal anders?

1
Wij zijn van plan om Shopfactory adios te zeggen en over te gaan op een andere aanbieder.

Nu zit ik te denken aan Magento. Er is daar een betaalde van en een gratis open source.

Wie heeft allemaal de betaalde en is dat persee nodig voor een winkel? En is de gratis versie van Magento beter dan de betaalde Shopfactory?

Of kan ik beter gaan voor een totaal ander pakket en geen Magento?

Alvast bedankt :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Magento Open Source of betaalde versie? Of totaal anders

2
PeterPastoor schreef: Nu zit ik te denken aan Magento. Er is daar een betaalde van en een gratis open source.
Ik denk niet dat iemand hier op het forum de betaalde versie heeft en dat is ook helemaal niet nodig. Bij de betaalde versie krijg je inderdaad iets meer opties maar die zijn pas nuttig als je echt groot bent. Het echte voordeel van de betaalde versie zit hem in de support. Echt grote webwinkels maken gebruik van de Enterprise editie om de ondersteuning maar dan moet je echt denken aan webwinkels van tienduizenden euros.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.