Hallo!
Ik ben Gwen en ben sinds een aantal weken de trotse eigenaar van mijn webwinkel. http://www.hippegirls.nl Ik ben moeder van 2 hippe dochters en altijd wel van het creatieve geweest. Helaas gaat mijn vaste baan binnenkort wegvallen en heb er daarom voor gekozen mijn droom door te zetten. Ik wilde dit eigenlijk al heel lang maar had simpelweg de ballen gewoon niet. Wat als....wat als dat mis gaat en ga zo maar door. Allemaal beren. Door heeeeeel veel te lezen heb ik besloten het gewoon te gaan doen. Niet te proberen, nee gewoon doen!!
Ik ga nog even verder lezen op dit forum.
Groeten Hippe Girls
Re: Hippe Girls stelt zich voor
2Welkom op dit forum Gwen.
Heb je ook al concrete vragen waar je van wil leren?
Heb je ook al concrete vragen waar je van wil leren?
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.
Re: Hippe Girls stelt zich voor
3Beste Ramano,
Ik kan mijn antwoord niet meer terug vinden dus ik zal waarschijnlijk wel iets verkeerd gedaan hebben
Bedankt voor je interesse!
Op dit moment probeer ik mijn aantal bezoekers en kopers te verhogen. Ik lees zoveel mogelijk en pas hier en daar aan wat ik kan aanpassen.
Verder vind ik alles wel interessant, van het ene leer ik en bij het andere topic krijg ik weer de bevestiging dat op het goede spoor zit.
Gr Gwen
Ik kan mijn antwoord niet meer terug vinden dus ik zal waarschijnlijk wel iets verkeerd gedaan hebben

Bedankt voor je interesse!
Op dit moment probeer ik mijn aantal bezoekers en kopers te verhogen. Ik lees zoveel mogelijk en pas hier en daar aan wat ik kan aanpassen.
Verder vind ik alles wel interessant, van het ene leer ik en bij het andere topic krijg ik weer de bevestiging dat op het goede spoor zit.
Gr Gwen