geen menubalk en footer link na template installatie magento

1
Beste webwinkeliers,

Ik heb weinig tot geen verstand van HTML en CSS. Volgens mij is dit ook niet noodzakelijk. Ik loop alleen tegen een probleem aan. Wanneer ik mijn template via filezilla installeer en vervolgens de stappen door loop. verschijnt er bij mij geen menubalk en footer link.

Hetgene waar ik mee bezig ben is 123autohouder.nl. Momenteel is er alleen nog een kale template. Het is voor mij noodzakelijk dat ik de menubalk en de footer link er in krijg.

Hetgene wat ik na de installatie gedaan heb:
- Home page toegevoegd
- Static pages toegevoegd
Dit heb ik volgens de volgende handleiding gedaan>> C:\Users\Kevin Dijk\Documents\123ah\buzzthemes_watchstore\documentation\documentation.html

Ik ben nog niet ervaren, maar wil het wel heel graag leren. kan iemand mij vertellen waar het fout gaat?

Re: geen menubalk en footer link na template installatie mag

2
kevinn112 schreef:Dit heb ik volgens de volgende handleiding gedaan>> C:\Users\Kevin Dijk\Documents\123ah\buzzthemes_watchstore\documentation\documentation.html
Je verwijst hier naar een lokaal bestand op een Windows-pc. Als je zo ook webpagina's probeert te openen, zul je inderdaad niets zien. Je moet de bestanden uploaden naar een webserver en webpagina's vervolgens testen in een webbrowser; ook alle wijzigingen van instellingen of bestanden moet je altijd integraal doorvoeren op de webserver.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.