Google Shopping ervaringen?

1
Hoi allemaal!

Hebben jullie al ervaring met Google Shopping? Ik wil me hier graag voor aanmelden maar ondervind al wat problemen, zo lukt het bijvoorbeeld niet om een id aan te maken voor mijn producten. (ik heb geen EAN-nummers voor de kruiden). Dus mocht iemand er verstand van hebben, heel graag!

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en of het invloed heeft op de bezoekersaantallen of verkopen.
http://www.specialspices.nl - webwinkel voor al je kruiden & specerijen!

Re: Google Shopping ervaringen?

3
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb wel enige ervaring met Google adwords, ik heb me ook al tot zover aangemeld dat ik dat formulier kan invullen. Het grote probleem zit bij het product-id dat ik dan moet invullen, het moet een uniek nummer zijn maar ook andere gegevens bevatten zoals een EAN-nummer. Op internet vind ik hier veel informatie over maar het loopt erg door elkaar heen en weet niet hoe je het moet formulieren.

Heb jij ervaring met Google Shopping? En merk je wat aan de bezoekersaantallen van je website?
http://www.specialspices.nl - webwinkel voor al je kruiden & specerijen!

Re: Google Shopping ervaringen?

4
Wij boeken inderdaad redelijke resultaten met Google Shopping, al beviel het platform me beter toen het nog gratis was. :D

Google Shopping is in veel opzichten meer een vergelijkingssite dan een zoekmachine. Google heeft dus herkenbare productcodes, zoals een EAN, nodig om vergelijkingen te kunnen maken.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Google Shopping ervaringen?

11
Ja, een aantal weken google shopping geprobeerd. Het is wel aardig, werkte beter dan de Adwords. Inderdaad ook EAN codes moeten invoeren. Ben ermee gestopt omdat het organisch (weer) beter ging.