ontwerper zoekt commercieel talent voor samenwerking

1
Ik ben op zoek naar een tegenpool: iemand die juist heel goed is in zakelijke en commerciele communicatie en met mij zou willen samenwerken om mijn ontwerpen professioneel te laten uitvoeren en aan de markt te brengen > via zoveel mogelijk verkooppunten en/of internetverkoop.

Mijn rol in ons partnership is: het bedenken, maken en investeren van/in het idee/ontwerp, daar ligt mijn kracht. De rest van de activiteiten met de focus op de verkoop zou ik heel graag willen overlaten aan een geschikte partner. Ben jij die geschikte partner? Stuur mij een mailtje: ccjvanwinden@hotmail.com en dan praten we verder, beschrijf waarom jij jezelf hier geschikt voor vindt?

NB. overige informatie
- ontwerpen verschillen per product, denk aan servies o.a.
- woonachtig in of vlakbij de randstad is een pre.
- man of vrouw maakt niet uit, leeftijd ongeveer 20-40jr, zelf ben ik 26jr (vrouw)
- ervaring in de handelbranche is handig, in de kleine designhandel helemaal

Re: ontwerper zoekt commercieel talent voor samenwerking

3
@monster_beetle thanks voor commentaar.

Wat ik mij goed zou kunnen voorstellen is dat mijn aanbieding interessant is voor gedreven ondernemers die kunnen vallen voor een product en dat passioneel op de markt willen krijgen. Affiniteit met design is daarbij wel handig, maar het gaat vooral om ondernemerschap.
Mijn zakenpartner zou naast mij kunnen instappen, zelf niet hoeven te investeren en meeprofiteren van het potentiele succes. Er is weinig risico vanwege geen eigen investering.

Ik zoek iemand die dit ziet als een uitdaging en er enthousiast in mee wil gaan.

Alle tips welkom :)