Opencart en Google Shopping

1
De laatste tijd heb ik wat meer interesse gekregen in google shopping. Echter stuit ik hierbij op nogal wat problemen met opencart. Van de 270 producten laad hij er maar 22 in, waarvan hij in 1 van de 22 items een fout ziet in de feed en die dus niet verwerkt. Dit zou echter geen verdere gevolgen moeten hebben voor de andere producten. Nu zag ik dat iemand hier ook problemen mee had doordat hij het &-teken gebruikte in producttitels, en dat het na het verwijderen hiervan was opgelost. Dat heb ik nu ook gedaan, maar geen resultaat. Frappant detail is wel dat de producten stoppen na de items waarbij het &-teken wordt/ werd gebruikt. Ik gebruik het &-teken dan ook wel in de productomschrijving en dergelijke.

Als ik de feed open in Firefox zie ik inderdaad ook maar 22 producten staan. Terwijl het downloaden van het .txt bestand vanuit merchant center de volledige lijst oplevert...

Zijn er meer mensen die hier tegenaan zijn gelopen met opencart?

Re: Opencart en Google Shopping

2
Korte update, het verwijderen van het &-teken uit het merknaam is de oplossing, helaas niet te doen voor sommige merken. Maar iemand kan hier een VQMod voor schrijven kreeg ik zojuist te horen.

Toch is het gebruik van tekens dus wel iets wat gevoelig ligt bij google shopping.