ervaring nodig

1
Hallo

Ik volg nu Sociale media marketing en voor veel opdrachten heb je een Facebook;Twitter,blog,webshop van een bedrijf nodig maar die heb ik niet en dit is spijtig.

dus ik zoek iemand die hulp nodig heeft.

Re: ervaring nodig

2
Is het misschien een idee dat je je eigen website met weblog uitrolt? Ik denk dat er weinig mensen zijn die de gegevens van hun website gaan delen met iemand die ze totaal niet kennen.

Je kunt voor een aantal euro's per jaar een hostingpakket en domeinnaam registreren en vervolgens een pakket als Joomla, Wordpress, CMS Made Simple, of i.d. installeren. Indien je hier hulp bij nodig hebt kan ik je gerust bij helpen (no charge uiteraard).

Welke studie doe je eigenlijk? Doet me beetje denken aan mijn eigen studie, namelijk Communication and Multimedia Design.

Groet!
Webdesign / Front-end development / Grafische vormgeving
Indruk van mijn werk en vaardigheden: http://bit.ly/1gquUNL

Re: ervaring nodig

3
Op zich denk ik dat er wel mensen zijn die dit interessant vinden (ik zou er b.v. wel voor openstaan). Alleen is er het risico bij opdrachten, dat de accounts van het bedrijf dan een proeftuin worden... En dat zou een major concern zijn.

Het delen van gegevens voor de account e.d. is inderdaad wel iets wat redelijk gevoelig is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.