Re: MyParcel drama

31
Viper schreef:MyParcel hebben wij ook gehad en hebben ook bij ons altijd hun best gedaan om even lekker dwars te zitten als het om zendingen gaat die mis gaan.
Dit soort partijen zouden de tussenpersoon / buffer moeten zijn tussen jou (ons) als klant en de grote vervoersbedrijven die hier en daar een steekje laten vallen.

Er gaat ook veel goed natuurlijk, maar als het dan fout gaat is het het simpel. Het pakketje is kapot of zoek dus VERGOEDEN !!

GEEN TIP !! Ook http://www.Postcollect.nl (deze doen het nog veel slechter)

Op dit moment hebben wij een overeenkomst met VINOLOGIX. Deze relatie loopt nu al meer dan een jaar en zijn volledig probleemloos verlopen tot nu toe. Dat zegt denk ik al genoeg.

En welke band heb jij met het bedrijf om als nieuweling gelijk 2 berichten te spammen?
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.

Re: MyParcel drama

32
Hier reclame maken zegt blijkbaar ook genoeg. Zit al bijna 2 jaar bij MyParcel en nooit problemen gehad. Ook qua crediteren niet.

Re: MyParcel drama

33
VINOLOGIX oftewel DPD is ook niet alles hoor.
Ze hebben 2 weken terug een pakketje bij mij aangeboden.
We waren niet thuis.
Daarna was het pakket (twv 90 euro) foetsie.
Niemand weet waar die is.

Re: MyParcel drama

34
Gelukkig maar, dat zendingen via DPD altijd verzekerd tot 500,- zijn. Als een pakketje dan kwijt is, kan de afzender de schade gewoon bij DPD claimen. Krijg je bij vermissing altijd vergoed. Bij schade willen ze nog wel eens moeilijk doen met dat het te breekbaar voor transport was of slecht verpakt. Dat staat ook in de voorwaarden namelijk. Vermissing is echter heel duidelijk schuld DPD, dus uitkeren die verzekering. In mijn ervaring is dit ook altijd gebeurd.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: MyParcel drama

35
Ik ben tevreden over MyParcel. (Laat ik gelijk kleur bekennen.)

Hiervoor rechtstreeks klant bij PostNL zakelijk, met eigen 3S-nummering. Wat een drama bij PostNL. Sinds de eigen 3S, schoot het aantal bezorgklachten omhoog.

Na mijn volledige overstap naar MyParcel geen klachten meer gehad. -afkloppen-
Zendingen naar Belgie zijn de volgende dag bezorgd, dat was voorheen 3-6 dagen.

Overigens, MP maakt gebruik van PostNL-netwerk. Toch? Dus m.i. bezorg-incidenten worden veroorzaakt ergens bij PostNL.

Correct me (nicely) if I'm wrong...

Re: MyParcel drama

36
Verstuur met DPD, MyParcel en rechtstreeks via PostNL (frankeermachine) en wel over de hele wereld: Zelden problemen!