Dag Jan en Tanja,
Content zoals hierboven al aan wordt gegeven is belangrijk. Kwalitatieve content is king.
Nu snap ik ook dat het vrij lastig is om meer dan 100 stukken unieke en kwalitatieve content toe te voegen aan zwembroeken.
Wat ik zou doen:
- De grote verkoopkanalen opzoeken. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als er al zoveel grote verkoopkanalen zijn.
- Een blog bijhouden binnen je webshop over zwembroeken is niet het meest eenvoudige, vooral niet als je vanuit je blog probeert te converteren. Ik zou beginnen met het schrijven van kwalitatieve content 1x per week.. data vaststellen, iedere donderdag een artikel lanceren over een onderwerp wat gerelateerd is aan zwembroeken. Zwembaden/Zomer/Vakanties etc.... brainstormen. Converterende artikelen zijn lastig en je zult vanzelf kunnen analyseren welke artikelen aanspreken en welke niet. Hier kun je in de toekomst op inspelen en steeds gerichter je artikelen schrijven.
- Speel in op de sociale media. Wil je snel een groot bereik hebben? Waarom niet zoveel mogelijk simpele toepassingen inbouwen zodat je jouw Facebook-pagina begint te promoten etc... Niet voor 20 social media platformen kiezen want het kost je veel tijd die je eigenlijk niet hebt. Begin met 1 en start met het opbouwen van een platform. (Facebook) Zelfde tactiek als het schrijven van artikelen. Gebruik de onderwerpen uit je blog, het moet de bezoekers aanspreken en veelal zorgen de grappige campagnes voor de shares... laat je creativiteit erop los

Wie niet waagt, wie niet wint

- Reviews doen het gewoon goed, zorg op een praktische manier dat je aan reviews komt. Ik zou niet beginnen met storende pop-ups, maar kijk bijvoorbeeld naar "Thuisbezorgd.nl". Gewoon even een praktisch mailtje na een bestelling met ... Goh, wil je jouw bestelling beoordelen? Niet storend en toch even de vraag stellen... iedere review telt
Succes met jullie webshop!