Tijdelijk pinapparaat

1
Wij hebben passagiersschip dat 7 maanden per jaar vaart en waarbij alle transacties in die periode via de bank verlopen. Voor de wintermaanden liggen we 5 maanden stil en zijn wij een hotel in het centrum van Amsterdam. Voor deze periode willen wij graag onze klanten de mogelijkheid aanbieden om te pinnen.

Ik heb verschillende opties bekeken en ben er wel achter dat het voor ons niet zal werken om een leasecontract te nemen omdat deze altijd voor een jaar of langer lopen. Mij vraag is of het niet veel beter is om er een te kopen en dan zelf een aansluiting bij de bank te regelen. We gaan die namelijk vanaf nu elk jaar in winter doen en zullen er volgend jaar dan weer gebruik van kunnen maken. Ik ga ervan uit dat de maandkosten (al zullen die dan ook het hele jaar waarschijnlijk doorlopen) op die manier laag gehouden kunnen worden. Weet iemand hoe dit moet en wat ervoor betaald moet worden.

Voor ons zou een hoog pin bedrag minder belangrijk zijn omdat de bedragen die gepind moeten worden altijd tussen de 65 en 500 euro liggen. Dus een andere oplossing die de vaste lasten laag houdt is ook welkom.

Wij hebben een internetaansluiting waar kabels in kunnen en onze bank is ABN AMRO.

Re: Tijdelijk pinapparaat

2
Zoek hier even op het forum naar "Payleven", daar is genoeg over geschreven als oplossing.

Voor de rest zou ik zeggen: het is vaak voordeliger een jaarovereenkomst te hebben, dan dat je bv. zou moeten huren bij rent a pin o.i.d.. Ik denk dat payleven ook niet altijd even ideaal is, je betaalt 2,75% commissie, maar als je al een paar keer 500 euro moet aftikken, kan het al snel uit om zoiets te doen via bv. een mobiele pinterminal van Easycash. Ik betaal bij Easycash € 32,50 p.m. excl. btw voor 100 transacties op een mobiele pinterminal. Een vaste terminal heb je bij hen voor € 27,50 p.m. excl. btw voor 100 transacties.
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.

Re: Tijdelijk pinapparaat

3
Nadat je een pinautomaat hebt gekocht ben je maandelijks ongeveer € 13,- tot € 19,- kwijt aan kosten (o.a. serviceovereenkomst en onderhoud). Dit is meestal exclusief transactiekosten van minimaal € 0,055 per transactie.
Pintip pinautomaat huren voor beurs, evenement of (pop-up) winkel? ✓ Geleverd binnen 24 uur ✓ Reviews 8.9
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.