Besteltotaal en besteloverzicht wijken af (woocommerce)

1
Beste forumleden,

Bij het gebruiken/testen van Woocommerce loop ik tegen het volgende probleem aan namelijk :

- Ik verkoop product x voor 44 euro (dit gaat goed)

- Ik plaats het in mijn winkelmand, de prijs inclusief BTW is nog steeds 44 euro. (dit gaat ook goed)

- Vervolgens rond ik mijn bestelling af en voer mijn test gegevens in en het totaalbedrag staat nog netjes op 44 euro.

- Nu ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en bevestig de bestelling, nu kom ik vervolgens op de 'bedankpagina met bestelgegevens' en hier staat plots mijn product x voor 43 euro in het overzicht(Hier gaat het mis). Het besteltotaal blijft wel op 44 staan maar de BTW veranderd ook plots naar 7,00. Wat doe ik verkeerd?

Ik hoop dat jullie/u hier een oplossing voor weet. U/je zal me er erg mee helpen!

Alvast bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,

Bart

Re: Besteltotaal en besteloverzicht wijken af (woocommerce)

4
DE OPLOSSING:

Na veel zoekwerk en uitproberen heb ik de oplossing gevonden.

Schakel alle actieve plugins uit, en activeer deze één voor één om te kijken of hier misschien het conflict ontstaat. Dit was bij mij namelijk wel het geval. Door het uitschakelen van de plugin:WP Resized Image Quality werkte alles weer naar behoren.


Met vriendelijke groet,
Bart
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.