Onderzoek koopintentie online

1
Beste Mevrouw, Meneer,

Welkom bij mijn onderzoek naar uw koopintentie. Ik ben voor mijn stageonderzoek bezig om de koopintentie van online aankopen naar ondergoed in kaart te brengen. Ik heb gemerkt dat het moeilijk is om aan data te komen, vandaar dat ik u vraag mij te helpen.
Het invullen van de enquête neemt slechts 2 minuten in beslag!!!!


http://www.thesistools.com/web/?id=436172

Re: Onderzoek koopintentie online

3
Dat ben ik met Jan eens. Je moet niet aan retailers / e-tailers vragen hoe zij denken over koopintenties van consumenten; je moet dat rechtstreeks vragen aan de kopers en potentiële kopers zelf.

Voor wat het waard is: ik heb zelf opleidingen gegeven en examens begeleid in marketing op verschillende niveaus en zou je onderzoek naar de prullenbak dirigeren als je dat niet doet.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Onderzoek koopintentie online

7
Te snel gelezen, dus verkeerd begrepen, maar wel het onderzoek ingevuld. Mijn excuses!

De nodige vragen gingen door mijn hoofd. Waarom wordt er bijvoorbeeld niet gevraagd naar welke producten men graag op de site vermeld zou zien staan?