Reviews zijn niet zichtbaar

1
Hallo Lezers,

Ik heb een aantal keer geprobeerd een review te schrijven op mijn eigen product. Puur om te testen of ze doorgevoerd worden.

Nu gebeurd er helemaal niks wanneer ik deze review schrijf. Er komt geen melding in de backend en daarom kan ik de review ook niet goedkeuren. De reviews die geschreven worden zijn dan ook niet zichtbaar op de webshop.

Een link naar een productpagina, zodat u kunt kijken: http://123autohouder.nl/iphone-5-autohouder

De configuratieinstellingen staan gewoon zo ingesteld dat het toegestaan is voor klanten om reviews te schrijven.

Kan iemand mij tips geven hoe ik er voor kan zorgen dat de reviews wel over komen?

Alvast bedankt.

Re: Reviews zijn niet zichtbaar

2
Kevin,

Dit heb ik ook eens gehad en toen bleek er een fout in de template te zitten. Ik weet het niet precies meer (iets van een JavaScriptje) maar toen ik een andere thema installeerde ging het wel weer.

Probeer eens een ander thema en kijk dan of de review wel doorkomt.
O ja check ook ff of er wel een melding in beeld verschijnt dat je een review verstuurd hebt voor acceptatie

Grt,
Peter
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.

Re: Reviews zijn niet zichtbaar

3
Hallo Peter,

Ik denk dat ik met hetzelfde probleem te maken heb. Ik heb het even met een ander template geprobeerd. Hierbij krijg ik inderdaad ook de volgende melding: Uw beoordeling is geaccepteerd voor evaluatie.

Deze melding kreeg ik bij mijn eigen template niet. Hiernaast krijg ik nu ook een melding in de backend. Het lijkt bij een ander thema dus wel te werken.

Nu schaf ik liever niet een andere template aan, omdat ik toch al best ver ben met de inrichting van deze template. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik de reviews ook naar behoren werken met de template die ik nu heb?

Alvast bedankt:)