Logivert plus te koop

1
Hallo

Hierbij verkoop ik mijn Logivert plus software.
Reden hiervan is dat ik ga stoppen met mijn webshop.

Nieuwprijs is 300 € exclusief.
Je kunt hier zeer veel mee , is zeer uitgebreid.

Doe een goed bod en het is wie weet van jou.

Ook heb ik nog gsm hoesjes op voorraad moest iemand daar ook nog interesse inhebben.

Alvast bedankt
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Logivert plus te koop

5
serviesonline schreef:Ik heb ook nog een LV6 liggen. (brrrrr, als ik er aan terug denk)
Mag je inderdaad niet verkopen.
Idem, en idd zeker brrr.

Ik zou het trouwens bijna als een misdaad zien om iemand met LV6 op te zadelen.

Alsof je een aangekochte 2dehandsauto die niet blijkt te werken effe snel doorverkoopt zodat iemand anders met de miserie zit.
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: Logivert plus te koop

6
wawagee schreef:
serviesonline schreef:Ik heb ook nog een LV6 liggen. (brrrrr, als ik er aan terug denk)
Mag je inderdaad niet verkopen.
Idem, en idd zeker brrr.

Ik zou het trouwens bijna als een misdaad zien om iemand met LV6 op te zadelen.

Alsof je een aangekochte 2dehandsauto die niet blijkt te werken effe snel doorverkoopt zodat iemand anders met de miserie zit.
Goed gezegd, ik heb Logivert zelf nooit gebruikt, maar de verhalen erover zegt mij genoeg. Sowieso zijn de pakketten TE duur tegenover wat je krijgt.

Re: Logivert plus te koop

7
Ik weet het...EUR 50,= per maand! De basis is summier. Shop werd flop....ik was onvindbaar. De webwinkel draait al 11 jaar onder Logivert. Voor alle functies, waar je wat aan hebt, heb je een abonnement nodig. Je mag die functies niet gebruiken als je geen abonnement hebt. Ik vind EUR 50,= heel veel voor wat het biedt.

Ook hier staan wij in huis weer recht tegenover elkaar. Man en zoon vinden de software fijn en ik vind het niets. Andere software betekent verandering van url en ik ben niet handig genoeg om het voor elkaar te krijgen. Door Flop werd ik ook foutief voorgelicht. Binnen een paar weken zou ik weer vindbaar zijn op Google . En als het niet lukt gaan ze je verwijten dat het aan je SEO omschrijving ligt. Mijn man werkt er nu alleen nog mee.

Ik zou toendertijd hulp krijgen van iemand, die voor Logivert had gewerkt. Ik heb mijn hele administratie opgestuurd. Het was alleen bluf....Nooit meer iets van de goede man gehoord.
Een blufferd...:-)

Re: Logivert plus te koop

8
Elektrobert schreef:Ik weet het...EUR 50,= per maand! De basis is summier. Shop werd flop....ik was onvindbaar. De webwinkel draait al 11 jaar onder Logivert. Voor alle functies, waar je wat aan hebt, heb je een abonnement nodig. Je mag die functies niet gebruiken als je geen abonnement hebt. Ik vind EUR 50,= heel veel voor wat het biedt.

Ook hier staan wij in huis weer recht tegenover elkaar. Man en zoon vinden de software fijn en ik vind het niets. Andere software betekent verandering van url en ik ben niet handig genoeg om het voor elkaar te krijgen. Door Flop werd ik ook foutief voorgelicht. Binnen een paar weken zou ik weer vindbaar zijn op Google . En als het niet lukt gaan ze je verwijten dat het aan je SEO omschrijving ligt. Mijn man werkt er nu alleen nog mee.

Ik zou toendertijd hulp krijgen van iemand, die voor Logivert had gewerkt. Ik heb mijn hele administratie opgestuurd. Het was alleen bluf....Nooit meer iets van de goede man gehoord.
Een blufferd...:-)
Op zich is dat met een paar maanden weer opgelost. Denk niet dat het zo'n vaart gaat lopen, vaste klanten kennen jouw webshop en zullen dit ook snel intikken. Of je nu niet vindbaar ben of je stapt over en je bent misschien een paar weken niet onvindbaar.

Het heeft niet altijd met SEO te maken, het kan wel degelijk aan de software liggen. Ik kom tegenwoordig niet of nauwelijks nog een webshop tegen die met deze software is gemaakt als ik ga zoeken via Google. Of de shop zit zo slecht in elkaar waarbij ik dan direct wegklik als ik er wel één gevonden heb. Want dat is ook nog zo, de templates zijn om te janken! Echt ik kan mij daar dood aan ergeren hoe het in elkaar gezet is. Ik leef straks in Anno 2015 en niet in Anno 2005 waar het wel gewoon kon.

Re: Logivert plus te koop

9
Zyra schreef: .../...

Goed gezegd, ik heb Logivert zelf nooit gebruikt, maar de verhalen erover zegt mij genoeg. Sowieso zijn de pakketten TE duur tegenover wat je krijgt.
Dat vind ik dan weer niet, op voorwaarde dat je zou krijgen wat de pakketten beloven.

Niet vergeten dat je betaalt voor een systeem, maar dat je het mag gebruiken voor een onbepaald aantal webshops.

Alleen, je krijgt niet wat er is beloofd, en iedere kritiek wordt in de kiem gesmoord, doodgezwegen of weggehoond. Maar daar zijn al diverse draadjes over ... :D
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: Logivert plus te koop

10
Beste “Belg1992”,

Software licenties van LogiVert mogen doorverkocht worden. Dit is dus geen enkel probleem. Onderhouds- en supportovereenkomsten zijn echter bedrijfsgebonden en mogen derhalve niet doorverkocht worden.

Zodra u de licentie doorverkocht heeft ontvangen wij graag van u de gegevens van de nieuwe eigenaar zodat we de licentie op naam kunnen zetten.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze sales afdeling:
https://www.logivert.com/index.php?acti ... =A_contact
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één

Re: Logivert plus te koop

11
Oke bedankt voor de reactie´s

Vind persoonlijk logivert , de plus versie redelijk uitgebreid hoor, je kunt hier heel wat mee.
En aangezien ik deze doorverkoop is deze ook niet zo duur als hier verteld word.

Wil je een uitgebreide webshop .
zonder dat je super veel kennis hebt van sites te maken.
lijkt me logivert zeker een aanrader hoor.

Ofwel betaal je ergens maandelijks een bedrag en kom je veel duurder uit.

Dus zou logivert zeker niet te hard afkraken.

Re: Logivert plus te koop

13
ja waarbij je iedere maand een bedrag moet betalen waardoor je al na een jaar duurder uitkomt als logivert

er zullen betere zijn maar er zijn ook veel slechtere hoor

Dus Zyra ik neem aan dat je nog nooit met logivert hebt gewerkt
Dus dan is iets afkraken gemakkelijk

Deze is nog tekoop moest er iemand interesse hebben ook al zit hier iemand slechte reclame over te maken

Re: Logivert plus te koop

14
Het programma zelf is basic.

Op deze pagina kan je via releasenotes zien wat standaard is of waarvoor je een contract moet afsluiten.

https://www.logivert.com/index.php?acti ... ad&lang=nl

Persoonlijk vind ik dat men te druk bezig is het product te promoten in andere landen en men niets doet aan de verbetering van het product. Het staat weer sinds lange tijd stil.

Ik gebruik het nu bijna 11 jaar en ik ben erop uitgekeken. Mijn man en zoon zijn "starters" en zij vinden het gemakkelijk. De software is inderdaad gemakkelijk, maar ik vind de templates LELIJK!
Ik gruwel van mijn eigen site.

De teksten passen niet in mijn blokjes, omdat de woorden te lang zijn. Ik heb toen wel een aanpassing gehad, maar de problemen bleven zich voordoen. Dit kan niet meer in 2015!
Ik verkoop namelijk bewegingsmelders en schemerschakelaars.

Ik wil attributen gebruiken, maar dat kan niet per groep, dus die vlieger gaat ook niet op. Bij mijn zoon wordt het wel netjes, omdat hij alleen lampen verkoopt.

Ik vind dus EUR 50,= per maand een aanzienlijk bedrag als ik het vergelijk met Biedmeer.

Dit is geen afkraken, maar een statement van een gebruikster. Het is dus gewoon wat je zoekt, maar op een gegeven moment zal je vast gaan lopen.

Re: Logivert plus te koop

15
wawagee schreef:
serviesonline schreef:Ik heb ook nog een LV6 liggen. (brrrrr, als ik er aan terug denk)
Mag je inderdaad niet verkopen.
Idem, en idd zeker brrr.

Ik zou het trouwens bijna als een misdaad zien om iemand met LV6 op te zadelen.

Alsof je een aangekochte 2dehandsauto die niet blijkt te werken effe snel doorverkoopt zodat iemand anders met de miserie zit.
HAHAHAHA! Precies!
Ik heb het lang uitgesteld omdat ik geen trek heb om meer dan 1500 producten over te zetten, maar ik zit nu bijna iedere dag huilend achter de computer vanwege alle fouten in Logivert 6.
Staat er bijv. net weer ineens een dollarteken ipv euroteken bij 1 artikel?!?! Hoe DOEN ze dat toch, die random foutjes? Het is je reinste webshopsoftwareterreur!
Iemand hier misschien overgestapt naar SEOshop vanuit L6? Dat ben ik aan het overwegen...
maar surprise surprise: de export bestanden vanuit Logivert bevatten zodanig veel fouten dat je ze niet kunt gebruiken :evil:

Re: Logivert plus te koop

16
healingjewel schreef:HAHAHAHA! Precies!
Ik heb het lang uitgesteld omdat ik geen trek heb om meer dan 1500 producten over te zetten, maar ik zit nu bijna iedere dag huilend achter de computer vanwege alle fouten in Logivert 6.
Staat er bijv. net weer ineens een dollarteken ipv euroteken bij 1 artikel?!?! Hoe DOEN ze dat toch, die random foutjes? Het is je reinste webshopsoftwareterreur!
Iemand hier misschien overgestapt naar SEOshop vanuit L6? Dat ben ik aan het overwegen...
maar surprise surprise: de export bestanden vanuit Logivert bevatten zodanig veel fouten dat je ze niet kunt gebruiken :evil:
Beste Healingjewel,

Bij vragen kan onze helpdesk u verder helpen:
https://www.logivert.com/index.php?acti ... =A_contact
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één

Re: Logivert plus te koop

17
Beste Healingjewel,

Bij vragen kan onze helpdesk u verder helpen:
https://www.logivert.com/index.php?acti ... =A_contact[/quote]

Beste Logivert,
Ik ben vanaf het moment dat ik 50 euro moest betalen voor 'support' ermee gestopt.
Ik kreeg daarvoor vrijwel standaard als antwoord op mijn vragen dat ik de online handleiding maar moest lezen of moest updaten. In de handleiding kon ik echter helaas mijn antwoorden niet vinden want het gaat doorgaans om fouten in jullie software.
Voor dit issue met dollarteken heb ik jullie per mail benaderd en heb ik via de helpdesk wel antwoord gehad. Maar dat antwoord is weer: updaten.
Dat doe ik dus niet meer want na mijn laatste update ben ik 2 dagen bezig geweest om alles weer goed te krijgen. De customized CSS werkt namelijk ook niet goed.
Ook vermelden jullie niet in de release notes wat jullie in welke CSS hebben gewijzigd. Dus heb je overwrites in je custom CSS dan is dat misschien over jullie updates heen en ben je ook ver van huis. Overigens heb ik jullie release notes erop na geslagen of er issues waren met valuta's en daarbij stond dit specifieke probleem niet aangegeven.
Ik vind jullie software zeer ondoorzichtig en gebruiksonvriendelijk.

Dit 'dollarteken' issue is opgelost doordat ik de ingestelde landen ben gaan bekijken.
ik had onlangs een aantal landen toegevoegd aan de webshop namelijk.
Ik merkte toen dat er iets helemaal niet spoorde met dat landenmenu. Je kiest in het menu aan de bovenkant het land en dan kun je 'm aan de onderkant van het menu bewerken.
Maar van het een op het andere moment lopen het geselecteerde land boven en het te bewerken land onder niet synchroom. Dus ik dacht: dollarteken - disfunctioneel landenmenu, wellicht zit daar iets verkeerd.
En inderdaad, ineens bleek Zweden bij mij als standaardland te zijn ingesteld.
Nederland ook overigens. Zeer vreemd, dat je 2 basislanden kunt hebben maar ook dat het programma uit zichzelf vinkjes kan zetten! Vervolgens heb ik dat weer uitgevinkt, nog 15 keer gecontroleerd en daarna de volledige webshop opnieuw geüpload.
Toen was het probleem verholpen.

Wat ik heel erg hoop is dat jullie, ondanks (of dankzij?!!) alle kritiek die jullie te verduren krijgen o.a. hier op het forum, snel jullie visie over hoe je met klanten om hoort te gaan, weten om te draaien. Maak de online hulp weer gratis en omarm de (negatieve) feedback van je klanten en groei ervan! En snel, want de concurrentie gaat enorm hard.
Maak mensen niet machteloos want dat keert zich alleen maar tegen je mettertijd in deze open online wereld. Luisteren jullie niet naar jullie klanten of neem je ze niet serieus dan komt die feedback dus ergens anders terecht...
Waar is jullie eigen gebruikersforum gebleven eigenlijk?

Re: Logivert plus te koop

19
nul berichten op het forum?
en ik kan niet meer inloggen, net opnieuw geregistreerd maar dat moet nog goedgekeurd worden.
En waarom helemaal geen verwijzing meer op de Logivert site naar hun forum?
Rode vlaggen, rode vlaggen, rode vlaggen.....

Re: Logivert plus te koop

21
serviesonline schreef:staan genoeg berichten (lees----> problemen) maar dan moet je ingelogd zijn.
En dan weet je gelijk waarom je - in tegenstelling tot vroeger - niet anoniem en rechtstreeks als bezoeker van de site op het logivert-forum kan gaan rondneuzen.

Het merendeel van de "moeilijke" berichten (o.a. van talrijke mensen die ook op dit forum actief zijn, waaronder mezelf) zijn trouwens door logivert zelf verwijderd.
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com