Dymo compatible labels T.E.A.B.

1
Hoi, ik heb nog een heel aantal compatible labels voor de DYMO Labelwriter.
Zijn 100% goed, alleen het merk DYMO staat er niet op. Ik moet er vanaf, ze liggen me in de weg :)

Zie onderstaande lijst. Kies wat je hebben wil en doe een bod. Versturen of ophalen is beide mogelijk.
Liefst per 10 stuks.

99010 (260 p rol) 160x
99013 185x
99017 20x
99018 84x
99019 78x
11352 105x
11353 96x
11355 77x
11356 91x
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Dymo compatible labels T.E.A.B.

6
Geachte Lezers,

Nu zijn niet originele Dymo Labels wellicht aantrekkelijker qua prijs.

Echter de kwaliteit is niet gegarandeerd zoals bij onze originele labels. Ze werken niet altijd.

Daarnaast vervalt bij schade door deze labels de garantie op het toestel.

Voor verdere vragen over onze producten en diensten zijn we te bereiken via twitter, e-mail of chat via http://www.dymo.com of via 070-7703820 (NL) of via 02-7007453

We zijn klanten of potentiele klanten altijd graag van dienst.

Met vriendelijke groet,

Paul
Dymo Customer Service

Re: Dymo compatible labels T.E.A.B.

7
DYMOsupport schreef:Geachte Lezers,

Nu zijn niet originele Dymo Labels wellicht aantrekkelijker qua prijs.

Echter de kwaliteit is niet gegarandeerd zoals bij onze originele labels. Ze werken niet altijd.

Daarnaast vervalt bij schade door deze labels de garantie op het toestel.

Voor verdere vragen over onze producten en diensten zijn we te bereiken via twitter, e-mail of chat via http://www.dymo.com of via 070-7703820 (NL) of via 02-7007453

We zijn klanten of potentiele klanten altijd graag van dienst.

Met vriendelijke groet,

Paul
Dymo Customer Service
Lijkt me logisch dat Dymo liever de eigen, veel te dure, labels verkoopt. En dat je daar een paar argumenten voor op papier moet hebben is me ook wel duidelijk. Maar ik vind "ze werken niet altijd" en "schade aan het toestel" wel wat zwak, vind je niet?

Wat zou er niet werken aan een label? Mocht het om één of andere duistere reden een keer voorkomen dat er niet goed geprint wordt, dan print je toch nog een label... En schade aan het toestel? Ik denk dat het lastig wordt te bewijzen welk soort label gebruikt is en of de schade door het gebruikte label komt, of door een fout in de printer zelf.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg voorstander van origineel materiaal zoals toners etc. Het prijsverschil van de Dymo labels is aanzienlijk, de moeite waard om een, minstens zo goed, alternatief te gebruiken wat mij betreft.

Re: Dymo compatible labels T.E.A.B.

8
Misschien komt het omdat de labels onrealistisch duur zijn. Dat een rolletje 1 euro duurder is zal voor mij en ik denk voor mn collega's geen probleem zijn. Echter koop ik voor 1 rol dymo labels 8 tot 16 rollen imitatie labels. Dat houd dus in als ik 4 rollen 11356 imitatie labels koop dat de label printer dat gratis is.

De originele labels zijn vaak wel iets dikker. Het is logisch dat die dan ook iets duurder zijn maar houd wel een realistische prijs aan.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Dymo compatible labels T.E.A.B.

9
@ Paul Dymo Customer Service

Ik heb originele Dymo labels in gebruik, art nr S0722530 de prijskaartjes etiketten.
Helaas worden ze redelijk snel onleesbaar, de tekst vervaagd.
Hoe is dit te voorkomen?

Re: Dymo compatible labels T.E.A.B.

10
Hoe snel worden ze onleesbaar? De techniek die Dymo gebruikt is thermisch direct. Oftewel, er wordt met de printkop in de label gebrand. Deze labels verkleuren en vervagen snel, vooral als ze in het licht staan.

Wat ik aanraad is om dan een labelprinter te kopen die thermisch transfer ondersteund. Dit kan niet met Dymo's helaas. Zebra printers kunnen dit wel, maar ook niet allemaal (zebra gk420t) wel volgens mij.

Zebra heeft zeer goede labelprinters, die raad ik ook aan i.p.v. Dymo's. Zijn wel wat duurder, maar zijn het geld zeker waard. We hebben er hier veel staan, die over het algemeen meer dan 300 labels per dag printen. (Voor verzendlabels, ook thermisch direct. ) als ze niet snel mogen vervagen, raad ik thermisch transfer printers aan.

Re: Dymo compatible labels T.E.A.B.

11
glaasje schreef:@ Paul Dymo Customer Service

Ik heb originele Dymo labels in gebruik, art nr S0722530 de prijskaartjes etiketten.
Helaas worden ze redelijk snel onleesbaar, de tekst vervaagd.
Hoe is dit te voorkomen?
Onze Labelwriter etiketten zijn bedoeld voor office gebruik, ze kunnen vervagen door warmte en/of vocht en andere omstandigheden die buiten een office klimaat vallen.

Voor zwaardere belasting voeren we onze Rhino toestellen.
http://global.dymo.com/nlNL/Segments/In ... ucten.html

Je kunt ons altijd bereiken op 070-7703820 (NL) of 02/7007453
We helpen je graag zoeken naar de meest geschikte oplossing.

Met vriendelijke groet,

Paul
Dymo Customer Service