Re: [FOKCOM.NL] Feedback / kritiek gewenst!

4
waarom staat er op de hoofdpagina bijna onderaan een adwords banner met soms link naar je concurrenten.
Je wil geen adwords banners hebben in je shop !
kom hem zelfs bij veelgestelde vragen tegen, weg met dat ding.
Idem je link naar supplementen, dat heeft niets met jou winkel te maken.
Vaste verzendkosten

- EUR 5,95
- Nederland & Belgie
- Per bestelling
- Inclusief bestelling
- Ongeacht aantal artikelen
- Ongeacht aantal pakketten
- Ongeacht gewicht
- Ongeacht afmeting
per bestelling, inclusief bestelling, gewoon euro 5,95 verzendkosten lijkt me voldoende.

lees niets over retourkosten, je moet de klant tegenwoordig een indicatie geven van eventueel te verwachte kosten voor het retoursturen. doe je dat niet zijn die kosten voor jou.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [FOKCOM.NL] Feedback / kritiek gewenst!

5
Ik zou persoonlijk eens goed nagaan wat je precies wil uitstralen, maar jezelf ook de vraag stellen: waarom zou men bij mij kopen? Je verkoopt van alles, daardoor kom je niet over als de specialist.

Verder staat er bij Over FOKcom: "FOKcom biedt haar klanten meer dan alleen maar goedkope producten. FOKcom staat voor een uitgebreide online shopping ervaring. Ons doel is om onze klanten een breed scala van producten aan te bieden met een uitstekende klantenservice!"

Alleen maar goedkope producten? Vervolgens zie ik op de eerste rubriek waar ik kijk een videokaart van 350 euro. Een uitgebreide online shopping ervaring, hoe moet ik dat zien? Waarom is je klantenservice uitstekend? Kortom, wat heb je te bieden?

Bol.com, Coolblue, Wehkamp zijn je concurrenten met zo'n dergelijk assortiment, besef dat wel. Zij hebben het marketingbudget om overal op te adverteren, heb jij dat ook? Met SEO alleen ga je er met een breed assortiment (in 99% van de gevallen) niet komen.

Je site ziet er overigens wel goed uit.

Re: [FOKCOM.NL] Feedback / kritiek gewenst!

6
Ik ken meerdere webwinkeliers die deze strategie volgden. En die zijn er allemaal mee gestopt...

Het is niet dat ze lonken naar Amazon, bol.com, Coolblue of Wehkamp.
De idee is meer zoiets van: als ik nu maar 10.000 producten online zet, verkoop ik er vast wel 10 per dag. En maak ik er later 100.000 producten van, dan heb ik zeker 100 bestellingen per dag.

Zo werkt het inderdaad alleen niet.
StoreCore.io

Re: [FOKCOM.NL] Feedback / kritiek gewenst!

8
Zeer diverse producten, maar van elke categorie heeft u nou niet zo heel veel uitzoek.
Daarnaast vind ik u absoluut niet goedkoop, duur zelfs.
De algemene voorwaarden zijn volgens mij "copie past", wbt de herroepingsrecht staat er in de algemene voorwaarden minimaal 14 dagen?? Dus na twee maanden mag ik het product alsnog retourneren?
Verder staat er nergens hoe lang ik moet wachten op ontvangst van mijn aankoop, vooral dat Triggert mij, om bij u geen aankoop te doen. Ik heb immers geen zin om 2 weken te wachten op een besteld product.