Zoek jij hulp op het gebied van SEO en conversie?

1
Beste,

Het gevoel dat je meer uit jouw website of webwinkel kan halen? Samen zorgen we dat jij een stapje voorloopt op de concurrent!

Naast mijn studie functioneer ik als E-commerce Consultant en adviseer ik webshops en websites met betrekking tot het maximaliseren van de resultaten. Vele websites en webshops laten onbewust diverse kansen liggen. Met een kleine inspanning kunnen deze kansen worden benut en worden omgezet naar zowel directe als indirecte positieve resultaten, zoals een stijging van verkopen en bezoekersaantallen. Men moet alleen weten welke methode het meest efficiënt en effectiefst werkt en met het vinden en ontwikkelen van deze methodes help ik anderen.

Door mijn passie voor neuromarketing en gedragspsychologie stimuleer ik de klanten tot het uitvoeren van een conversiedoel. De stijgende conversieratio zal leiden tot meer verkopen en een toename van het klantenbestand. Bezoekers hebben vaak een kleine 'push' nodig om daadwerkelijk tot aankoop over te gaan. Enkele manieren om de bezoekers die push is het inspelen op het gevoel van wederkerigheid, sympathie en het consistent willen zijn van de mens.

Vele verkopen zijn helaas, bij meer bedrijven dan eigenlijk zal moeten, eenmalig. Door het gebrek aan inzicht van de behoeften en wensen van de klant is de after-sales service te summier en onpersoonlijk. Door het geven van een goede service aan de klant zal de life time value van deze klant toenemen. Zij zullen meer en vaker geld spenderen bij u en zullen uw bedrijf aanbevelen in relationele sfeer en wellicht daar buiten.

Samen zullen wij zorgen voor:

1. Meer omzet
2. Toename van de conversies
3. Toename bezoekersaantallen
4. Toename naamsbekendheid
5. Toename van terugkerende klanten (aankopen/bezoeken zullen niet sporadisch zijn)

Indien je geïnteresseerd bent verneem ik dat graag, zodat ik je meer informatie kan verschaffen.
https://www.mikesegveld.nl - Online marketing, van Analytics tot Zoekmachine optimalisatie

Re: Zoek jij hulp op het gebied van SEO en conversie?

3
Dirkjan schreef:kun je es drie goede referentiecases noemen waar je aan hebt gewerkt, met de behaalde resultaten?
Beste Dirkjan,

Helaas heb ik geen concrete resultaten. Ik ben een enkele tijd voor mijzelf bezig en ben nu druk bezig om relaties met klanten en partners op te bouwen. Op dit moment bezig om 2 klanten te helpen op de gebieden SEO, conversie en online strategie/online positionering. Hier zit veel tijd in, maar ik zie het als een leerzaam proces. Vandaar dat ik als tegenprestatie een minimale vergoeding vraag, vooral omdat ik vind dat een belangrijke relatie het meeste waardevol is. Ik lever niet één advies, maar het opgeleverde advies wordt geanalyseerd en gemeten. Op basis van deze bevindingen zullen we aanpassen, verbeteren en optimaliseren waar nodig.

Bij de klanten die ik nu help, wil ik in februari concrete resultaten opvragen in verband met het opzetten van mijn eigen website.

Hopelijk heb ik je antwoord voldoende behandeld, anders verneem ik dat graag.
https://www.mikesegveld.nl - Online marketing, van Analytics tot Zoekmachine optimalisatie