Magento..

1
Ik heb eindelijk een goeie webwinkel software gekozen (hoop ik.)
Maar ik heb geen idee hoe je het op je computer kan zetten, hoe je het
kan gaan gebruiken enzo.. iemand een goeie uitleg voor mij?

Re: Magento..

3
Ik heb het inderdaad helemaal doorgelezen maar ik snap nog steeds niet welke download ik moet kiezen, en als ik de laatst toegevoegde download dan krijg ik hem ingepakt, hoe en waar moet ik hem dan uitpakken en wat daarna? :(
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Magento..

5
Je moet het pakket op je server installeren, niet te verwarren met de computer thuis.
Er is hier wel enige basiskennis van webhosting, websites en dergelijk voor nodig, anders gaat het niet werken vrees ik.
Er zijn ook bedrijven die je kan inhuren om de installatie en aanpassingen van/aan Magento te verzorgen, maar dit raad ik niet aan. Je gaat een hoop ervaring missen als je dit gelijk uitbesteed en eigenlijk niet zou weten wat er precies gaande is met je webshop.

Re: Magento..

6
Wouter Hol schreef:Je moet het pakket op je server installeren, niet te verwarren met de computer thuis.
Er is hier wel enige basiskennis van webhosting, websites en dergelijk voor nodig, anders gaat het niet werken vrees ik.
Er zijn ook bedrijven die je kan inhuren om de installatie en aanpassingen van/aan Magento te verzorgen, maar dit raad ik niet aan. Je gaat een hoop ervaring missen als je dit gelijk uitbesteed en eigenlijk niet zou weten wat er precies gaande is met je webshop.
Je zou het lokaal kunnen installeren met xamp...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Magento..

7
Natuurlijk kan je hem lokaal op je computer laten draaien maar je om hem vanaf je lokale computer operationeel te hosten dat lijkt me geen goede gedachte.