Goed-en-Koop.nl stelt zich voor

1
Goedemorgen iedereen,

Ik ben Dave Kruithof, 29 jaar en woonachtig in Zwijndrecht.
Al vanaf m'n 18de ben ik ondernemer en had toen een winkel in scooters & accessoires.
Deze winkel heb ik met veel plezier ruim 5 jaar gehad alleen door een vervelende ex die vond dat ik tevaak met de zaak bezig was, heb ik deze toen gesloten.

Zoals je begrijpt duurde de relatie hierna niet lang meer :D en bleef het natuurlijk kriebelen om weer voor mezelf te beginnen. Dit heeft wel nog een aantal jaren geduurd maar inmiddels hebben we (een klein team van 3 personen) alweer even een groothandel in goedkope telefoon accessoires die we aan zowel particulieren als bedrijven verkopen.

Al onze producten importeren wij zelf en leveren we uit voorraad. Ook op verzoek importeren wij overige producten voor onze klanten.

Zelf hebben wij in het verleden ook een webshop gehad en kochten onze producten via een dropshipleverancier. Dit werkt uiteraard zeer fijn alleen vinden wij sommige regels wat overdreven van sommige leveranciers.

Wij houden het graag simpel en bieden ook dropshipping aan voor overige webshops die onze producten willen verkopen. Geen moeilijke contracten, geen extra dropship kosten (wat kost het ons nou voor extra tijd om er een ander adres op te plakken?) Je krijgt bij ons gewoon een kortingscode waarmee u een leuke marge heeft en vult bij het verzendadres het adres van je eigen klant in en wij versturen het.

Ik kan nog wel uren door blijven typen hier maar de belangrijkste informatie staat er denk ik wel. Mocht er iemand nog vragen hebben dan horen we deze uiteraard graag :wink:
Groothandel in goedkope en kleurrijke telefoon accessoires (http://www.goed-en-koop.nl)

Re: Goed-en-Koop.nl stelt zich voor

4
Welkom hier!

Ben ook wel benieuwd, net als bovenstaande reactie.
De laatste keer dat ik hoesjes voor mijn iPhone kocht, bestelde ik ze via ali-express. 4 hoesjes voor nog geen 5 euro, inclusief verzenden. Komt het ook nog eens van 3 verschillende adressen.

Duurt even, maar kreeg ze wel binnen. En kapot krijg ik ze niet!!!
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.