Wouter Hol schreef:Ik vond het op zich erg leuk, vooral de tafelsessies. Daar kon je goed met elkaar in discussie en dat mis ik op de vele andere ecommerce bijeenkomsten nog wel eens.
De lezingen waren ook wel OK, maar de lezingen die ik gevolgd heb waren niet van uitzonderlijk hoog niveau.
Tafelsessies hoorde ik meerdere positieve berichten over, zelf helaas niet aan deelgenomen, zal volgende keer dit wel proberen.
Van de 7 lezingen dat ik gevolgd heb, waren er 2 echt heel erg slecht en de rest echt voornamelijk een promo over het bedrijf en bijbehorende diensten, dan delen van interessante informatie. Data Driven Marketing vond ik overduidelijk de beste lezingen die ik heb mogen volgen en baalde dan ook dat het niet langer duurde.
Wouter Hol schreef:Waar niet over nagedacht was, was de voorziening van eten en drinken. Grote files bij de muntjes (Waarom er voor muntjes gekozen is, is mij een raadsel) en voor de standjes waar je voor 5 euro een klein pizzapuntje kon halen.
Voor een gratis evenement (dankjewel Dirkjan!) vond ik het prima, maar ik moet er niet aan denken dat ik er dikke 100 euro voor betaald zou hebben en dan ook nog 2,50 euro voor een, overigens uitstekende, koffie neer moet leggen of 5 euro voor een stukje pizza mag betalen.
Helemaal mee eens!
Klaas Koopman -
SEO Specialist &
Affiliate Marketing Specialist (ook werkzaam als consultant)