prijzen op bepaalde dag aanpassen in magento.

1
Wie kan mij aub helpen.

Ik heb een webshop voor een shoarmazaak gemaakt en alle produkten ingevoerd. Alles werkt goed maar ik stuiter op een probleem. Ik heb bijvoorbeeld een mixed grill schotel die normaal € 13,50 kost, maar op de woensdag en donderdag is het een schoteldag en kost deze schotel € 9,50. Hoe kan ik dat ik magento aanpassen dat dan ook op die dagen automatisch de prijs aangepast wordt.

Alvast hartelijke dank,

Hendrik

Re: prijzen op bepaalde dag aanpassen in magento.

4
Misschien iets van een cronjob? Ik denk dat dit maatwerk is. Als je zoiets gevonden hebt, hoor ik het graag. Want ik ben precies naar hetzelfde op zoek.

Ik zoek eigenlijk een tool/script om 's avonds en in het weekend (geselecteerde) prijzen snel en makkelijk automatisch aan te passen en vervolgens weer automatisch terug. Is dus eigenlijk precies hetzelfde. Tot op heden ben ik nog niks tegengekomen maar het lijkt me niet onmogelijk...

Gr,
ES01
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.