Wat verwacht uw klant omnichannel retailing? (Enquete)

1
Hallo,

Mijn naam is Krisje Radstake en ik ben een student vrijetijdsmanagement. Ik zit momenteel in mijn laatste jaar en ben op dit moment aan het afstuderen bij brancheorganisatie INretail. Voor mijn afstuderen van ik bezig een onderzoek uit te voeren naar de wensen en behoeften van de Nederlandse moderne vrouw (15 t/m 40 jaar) op het gebied van omnichannel retailing.

De moderne vrouw verwacht steeds meer en door de onbegrensde technologische mogelijkheden kunt u hier ook aan voldoen. Echter kan het lastig zijn om vast te stellen wat zij nu precies verwacht en wil. Met mijn onderzoek probeer ik hier antwoord op te geven. Dit kan ik echter niet alleen en ik wil u daarom om hulp vragen. Om de benodigde gegevens te verzamelen is een enquête opgesteld. Deze enquête moet ingevuld worden door uw klant. Mijn vraag aan u is of u wilt helpen bij het verspreiden van deze enquête? U kunt daarbij denken aan bijvoorbeeld: het plaatsen van een oproep via Social media, het aanbieden van de enquête in een eventuele fysieke winkel of het vermelden van de enquête in een nieuwsbrief. Via de volgende link kunt u de enquête bekijken: http://www.survio.com/survey/d/V9X3R9V2U8N8A9C4P.

U kunt op een makkelijke manier helpen en hoeft hier zelf niet veel voor te doen. In ruil voor uw hulp ontvangt u bij afronding van het onderzoek (juli 2015) een exemplaar van het onderzoeksrapport. De hierin beschreven resultaten en aanbevelingen kunnen als aanvulling dienen op de kennis die u al heeft over uw klant en u wellicht nieuwe inzichten bieden. Vanzelfsprekend zal vertrouwelijk omgegaan worden met de klantgegevens en deelname aan de enquête is voor uw klanten anoniem.

Mocht u geïnteresseerd zijn in de eindresultaten en bereidt zijn mij te helpen, dan kunt u hier een reactie achterlaten of mij persoonlijk een mailtje sturen via kradstake@inretail.nl.

Ik hoop op veel positieve reacties en hopelijk kunnen we elkaar een handje helpen.