Re: De 25 belangrijkste KPI's voor de groei van uw webshop

2
Ik mis de ondernemer als 'kritieke prestatie-indicatie'. Online succes is volgens mij maar een klein deel afhankelijk van de software, de adwords-strategie of de nieuwsbriefaanmeldingen maar vooral op de creativiteit en financiële kennis van de 'vent achter de tent'. Van alle webwinkels die ik zelf als succesvol en sympathiek bestempel, is de ondernemer de doorslaggevende factor in dat succes.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: De 25 belangrijkste KPI's voor de groei van uw webshop

6
Wat ik nooit echt snap is dat men een blog schrijft hoe iets beter kan en dan een website laten zien die zich al niet eens aanpast aan mijn scherm (1024px) Nu moet ik horizontaal scrollen.
Ik denk dan altijd, ze weten zogenaamd hoe ze bezoekers moeten pleasen maar doen... ho maar. :roll:

Re: De 25 belangrijkste KPI's voor de groei van uw webshop

7
PaulG schreef:Wat ik nooit echt snap is dat men een blog schrijft hoe iets beter kan en dan een website laten zien die zich al niet eens aanpast aan mijn scherm (1024px) Nu moet ik horizontaal scrollen.
Ik denk dan altijd, ze weten zogenaamd hoe ze bezoekers moeten pleasen maar doen... ho maar. :roll:
Vaak om dezelfde reden dat een kapster haar kinderen als laatste knipt, een schilder thuis eigenlijk ook altijd nog moet schilderen en een marketeer niet altijd over een goeie site beschikt; Ze zijn te druk met hun klanten. Maar ik ben het met je eens hoor!
Klaas Koopman - SEO Specialist & Affiliate Marketing Specialist (ook werkzaam als consultant)

Re: De 25 belangrijkste KPI's voor de groei van uw webshop

8
Klaas Koopman schreef:
PaulG schreef:Wat ik nooit echt snap is dat men een blog schrijft hoe iets beter kan en dan een website laten zien die zich al niet eens aanpast aan mijn scherm (1024px) Nu moet ik horizontaal scrollen.
Ik denk dan altijd, ze weten zogenaamd hoe ze bezoekers moeten pleasen maar doen... ho maar. :roll:
Vaak om dezelfde reden dat een kapster haar kinderen als laatste knipt, een schilder thuis eigenlijk ook altijd nog moet schilderen en een marketeer niet altijd over een goeie site beschikt; Ze zijn te druk met hun klanten. Maar ik ben het met je eens hoor!
Slecht excuus.

Dit is meer dat de kapster haar klanten laat zitten op een kruk en zelf met een slecht kapsel loopt.

Een responsive website opzetten is een kwestie van 55 dollar op themeforest of dergelijke sites. :)
Met dat gezegd te hebben. Ik ben even op theme forest kijken naar een nieuw theme voor mijn blog.

Adieu!
Elke maandag een artikel voor jouw webshop: Waarom jij User Experience niet over het hoofd mag zien