Translate inline

1
Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij geprobeerd om in Magento met translate inline de tekst van onze 'out of stock' producten te veranderen naar '4-5 werkdagen' bij onze website . Dit lukte, maar helaas verwijderde het de 'button' functionaliteit terwijl wij deze wilden behouden voor eventuele back/pre-orders.

Hoe kunnen wij de button terugplaatsen met translate inline?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties,


Ronald Rijnart

Re: Translate inline

2
Dat heeft waarschijnlijk te maken , met de breedte van de text, als deze te breed word kunnen er wel eens dingen verdwijnen. je zou kunnen kijken of je de breedte zou kunnen aanpassen van het blockdeel maar houd er rekening mee dat dit de hele opzet door elkaar kan halen.

als je in je browser de bron laat zien , kun je er achter komen welk CSS bestand erbij hoort !

Maar zoals ik zelf al heb gemerkt , is het soms toch zeer lastig tot onmogelijk om bepaald aanpassingen te doen zonder je pagina te verpesten. succ6 !

Re: Translate inline

3
Bedankt voor de snelle reactie.

De breedte lijkt niet zo zeer het probleem te zijn. Ik heb al een html code geprobeerd om een add to cart link toe te voegen via translate inline en hoewel deze de bezoeker wel naar de cart verwijst, wordt het product niet mee genomen. De volgende code heb ik hier voor gebruikt <a href="http://www.yourwebsite.com/magento/chec ... ty;=1">Add To Cart</a>

Vandaar dacht ik dat het simpelweg een kwestie kan zijn van de juiste code toevoegen en dat daardoor de button weer geactiveerd wordt met, als het even kan, de aangepaste tekst.