TNT banner in webshop

1
Hallo allemaal,

Ik ben dus op zoek naar een TNT banner die ik aan mijn bestelinformatie pagina wil toevoegen.

Onlangs heb ik iDEAL aan mn webshop toegevoegd, en op hun site kon ik kiezen tussen een aantal banners ( buttons ) die aan mn webshop kon toevoegen.

Nu heb ik de TNT site helemaal doorgespit, maar kom daar helemaal niks tegen. Ook googlen biedt tot mijn verbazing geen enkele oplossing. Ik zou dus het liefst een overzichtje hebben van verschillende beschikbare banners ( statisch en dynamisch ) waaruit ik zou kunnen kiezen.

Uiteindelijk zoek ik een banner, waarop het logo van TNT zichtbaar is en de verzendkosten binnen Nederland ( 6.75 ) van pakketjes staan vermeld. Dus zonder internationale kosten en rembours.

Ik kan waarschijnlijk ook willekeurig wat webshops bezoeken, totdat ik er 1 ontdek met een voor mij goedpassende banner, en dan deze banner kopieren... Als dit uberhaupt kan of mag? :roll:

Maar het zou ontzettend prettig zijn en me veel tijd besparen als er een dergelijke site bestaat.
Heeft iemand een idee of er een site is waar ik deze banners kan vinden?

Groeten Mike !!

Re: TNT banner in webshop

4
mike1212 schreef:Hallo allemaal,

Uiteindelijk zoek ik een banner, waarop het logo van TNT zichtbaar is en de verzendkosten binnen Nederland ( 6.75 ) van pakketjes staan vermeld.
Al heel vaak gezegd, maar houd alsjeblieft rekening met de BTW!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: TNT banner in webshop

5
Eentje: Bedankt! Ik heb werkelijk heel die site van TNT uitgespit opzoek naar een banner, ik zie jij ze daar dus gewoon hebt kunnen vinden. Super veel dank!

Eek: Die site kon ik nog niet. Zeker interessant om in mn favorieten de plaatsen. Dank dank !

Wouter: Fijn dat je met me meedenkt. Ik wist dat je btw over verzendkosten moet afdragen. Ik wil proberen ( in ieder geval in het begin ) om de verzendkosten 6.75 te houden. Eigenlijk de normale consumenten prijs. Uit onderzoek blijkt dat een hoop klanten afhaken bij te hoge verzendkosten. Vandaar dat ik het gemis van de btw probeer te verwerken in de prijs van mn producten.

Nogmaals dank voor de fijne en bruikbare reacties.

Groeten Mike