[euro-electronics.nl]webwinkel bekijken

1
Beste mensen,

na enige aanpassingen aan onze webwinkel http://www.euro-electronics.nl wilde ik even vragen of jullie er eens een kritisch blik op kunnen werpen aangezien de bezoekers wel wat omhoog zijn gegaan maar nog niet het gewenste aantal heeft bereikt. Er zitten wat beperkingen op vanwege de mijnwebwinkel.nl software... Voorlopig blijft deze ook hieronder draaien dus de opmerkingen om deze te verlaten om welke reden dan ook hou ik even af.

Zit het hem in de vormgeving, het moeilijk vindbaar zijn in google of om welke reden dan ook... Tips, ideeën en/of opmerkingen kunt u graag aan mij richten.

Hopende op jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Marvin Muller.

http://www.euro-electronics.nl
info@euro-electronics.nl
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.

Re: webwinkel bekijken

3
bij een artikel staat dit: "Het artikel is uitverkocht. De levertijd bedraagt 2 dagen."

Is het dan uitverkocht, of moet je gewoon 2 dagen wachten?

Re: webwinkel bekijken

4
Ok, dat wist ik al helemaal niet dat dit niet mocht. Kan me iemand dit bevestigen?
Ik zag dit bij 2 andere webwinkels en dacht dat dit zou helpen maar als het niet mag haal ik het weg. No Problemo.

U reageerd dat een artikel is uitverkocht en de levertijd 2 dagen betreft. De levertijd van een artikel op voorraad is standaard 1-3 werkdagen, vandaar dat we hebben gekozen voor 2 dagen. Dit staat standaard ook bij een uitverkocht artikel, ik zal dit nakijken.
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: webwinkel bekijken

5
Mag niet is een groot woord... wat je waarschijnlijk hebt gezien is een tagcloud... die geeft weer de keywords op de site, deze worden dynamisch gegenereerd als jij zoiets statisch hebt kan het zijn dat Google je een straf geeft.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: webwinkel bekijken

9
een tagcloud is een script die jouw site doorzoekt en de x aantal meest gebruikte keywords omzet in een 'wolk' waarbij de grootte van de letters (meestal aangegeven door middel van de heading tags) de belangrijkheid/frequentie van de woorden weergeeft. Lid- en koppelwoorden worden uitgesloten.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: webwinkel bekijken

12
En deze woorden kan ik zelf aangeven en groter en kleiner laten weergeven?
Ik snap nog altijd het verschil niet zo, denk dat dit misschien iets boven mijn pet gaat...
Het blijven toch dezelfde woorden alleen groot en klein en zonder komma's dat is hoe ik het zie.
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.

Re: webwinkel bekijken

13
Het grote verschil zit er in dat een tagcloud dynamisch gegenereerd word en dat van jou statische content is en dat verschil pikt onze grote vriend/vijand google & co op.

Het ene is informatie en de andere is keyword spam...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: webwinkel bekijken

15
Nee ze moeten automatisch gegenereerd worden dan heb je + punten... een link kan ook dan heb je in ieder geval er een aantal interne links bij en met heading tags geef je de belangrijkheid aan... ( <h1> <h2> etc. )
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: webwinkel bekijken

17
Mag ik heel eerlijk bekennen dat ik niet zo erg positief ben als ik de webwinkel bezoek? Je probeert leuke effecten, met de stekker bijv (leuk!) of met acties als gratis verzendkosten (top!) maar gooi dat alles bij elkaar en je krijgt.... een rommeltje..

Sorry maar zo zie ik het. Er is niets dat echt mijn aandacht trekt. De stekker misschien nog het meest maar ik heb net echt twintig seconden naar je voorpagina zitten kijken en nu ik dit bericht type moet ik erkennen dat ik niet een enkel product onthouden heb. Wat ik wel nog weet is dat je veel verschillende kleurtjes, lettertypes en posities gebruikt. Ik kijk dus naar van alles maar onthoud (en zie dus) eigenlijk niets.

Probeer je website iets rustiger te maken. Probeer te onthouden waar je de aandacht naar toe wilt laten gaan en focus daarop. Het menu is met eenzelfde lettertype als tekst in de webwinkel zelf al wat rustiger (en probeer ook geen hoofdletters en gewone letters door elkaar te gebruiken want het effect is dat wat niet in hoofdletters staat niet meer gelezen wordt).

Nog een tip: Het logo van Shopwiki is niet meer te lezen. Wordt enorm pixelig. Maak gewoon zelf een plaatje in Photoshop waarin je wat logos zoals TNT en die verwerkt in een mooie layout. Eventueel kun je zelf shopwiki mailen en vragen of ze akkoord zijn dat jij deze (even link naar je website met voorbeeld meesturen) gebruikt en of dat akkoord is.

Nu, het zinnetje gecertificeerde shop, en dat oranje, is heel lelijk. Je probeert vertrouwen te wekken met een keurmerk maar breekt volgens mij meer af dan wat je ermee opbouwt.

Bestsellers zou ik iets verder naar beneden plaatsen zodat je een klein stukje ruimte hebt om eerst jezelf aan nieuwe bezoekers te presenteren. En onderaan die trefwoorden, alleen dat al, zou voor mij reden zijn om ergens iets niet te kopen. Webwinkels die zo overduidelijk laten zien bezig te zijn met techniek geven mij te sterk het idee dat techniek boven bezoek gaat. Dat niet klant koning is, maar Google.
Nu op mijn weblogs:

Re: webwinkel bekijken

18
Je hebt Aanbiedingen!, Koopjeshoek! en Acties! alledrie met een uitroepteken naast elkaar staan in de hoofdnavigatie. Dat is verwarrend voor koopjesjagers.

Die stekker is leuk gevonden, alleen geef je er geen follow-up aan. "Leuk plaatje? Klik!", denken veel bezoekers.
StoreCore.io

Re: webwinkel bekijken

20
Even mijn oordeel.

Ten eerste haal snel die keywords onderin je pagina weg, pure keyword spam en zul je op lange termijn worden voor afgestraft.
Even over de logo's die je hebt links onder
- Kvk logo kan weg, je hebt je kvk en btw gegevens al vermeld bij contact gegevens.
- Het vandaag besteld logo, kun je vrijwel ook niet lezen, dus of plaats het of ergens anders op een pagina of haal het weg.
- Thuiswinkelkeurmerk.info, weet niet of het slim voor je is om als beginnende webwinkel hier al aan mee te doen. Gebruik deze kosten liever voor kleine design verbeteringen of zoekoptimalisatie doelstellingen.
- Aanbiedingen, koopjeshoek, acties = Betekent in principe allemaal hetzelfde..Beetje dubbel op. Maak liever één categorie aanbiedingen of iets dergelijks.
- Wellicht iets de kleuren veranderen van de menu kopjes, zodat het wat meer opvalt. Vind dat grijze een beetje somber.
- Het bovenste menu kopje boven je producten heet : http://www.euro-electronics.nl Maak daar producten van.
- Het plaatje van Shopwiki gecertificeerde shop boven in snel weghalen, ziet er niet uit. Dit logo staat tevens 3x op je site..1x op een goede plek is genoeg.
- Laat een professionele designer even een header maken, kost slechts €20,- ongeveer.

Promotietips:
- Schrijf regelmatig een persbericht over Ledlampen met daarin een link naar je website.
- Ga niet een hele lang lijst van linkpartners maken, ziet er niet uit en is tevens ook niet zo goed. Je hebt er nu echt wel genoeg staan, focus je op echt gerelateerde linkpartners en niet teveel op onzin startpagina's etc. Al kunnen deze geen kwaad, plaats in ieder geval geen link naar deze pagina's.
- Doe iets meer aan intern linken in je website, houdt Google ook van.
- Wellicht een Twitter account aanmaken en je nieuwe producten regelmatig posten.

Hoop dat je wat hebt aan deze tips, succes.

Re: webwinkel bekijken

21
Ok, bedankt voor de tips, ga er zeker wat mee doen.

Kwa vormgeving etc. zit ik een beetje gebonden aan de mijnwebwinkel software... Ik zal er het uiterste uithalen.

Heb je ook een idee wie er dan zo'n header kan ontwerpen voor deze prijs?

Ik zal e.e.a. nog even aanpakken de komende dagen, ben tevens ook op zoek naar een kant en klare webwinkel software zoals mijnwebwinkel.nl aanbied maar die ook voorraadbeheer van de leverancier kan bijhouden, updaten en weergeven in de webwinkel.
Als iemand hier iets over kan vertellen, graag!

Alvast weer bedankt voor de reacties.
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.

Re: webwinkel bekijken

23
marvinmuller schreef:mijnwebwinkel.nl is wat dit aangaat moeilijk vindbaar in google. Waar dit precies aan ligt weet ik ook niet.
Volgens mij valt dat tegenwoordig best wel mee. De techniek is redelijk in orde. Het kan zeker beter maar vindbaarheid is toch voor het overgrote deel een zaak van backlinks, content, kwaliteit. Zaken waar je zelf vooral over gaat. Ook de ultieme vindbare software is zonder een zeer actieve gemotiveerde webwinkel eigenaar nergens terug te vinden.
Nu op mijn weblogs:

Gebruiksvriendelijkheid webwinkel www.euro-electronics.nl

24
Beste mensen,

als het mogelijk is had ik eens graag dat men naar onze webwinkel http://www.euro-electronics.nl kijkt, inmiddels hebben we het idee dat we enige keren op de eerste pagina in google voorkomen maar de verkopen willen niet echt op gang komen. Waarschijnlijk zal het ook een gedeelte aan de gebruiksvriendelijkheid liggen van de website. Ik zit hier wel gebonden aan enige vormgeving van Mijnwebwinkel.nl. Graag ontvang ik eens wat tips om dit en/of andere "obstakels" te verhelpen.

Ben benieuwd hoe jullie hierover denken, alvast bedankt voor de moeite.

Mvg Marvin Muller.

MODEDIT samengevoegd met reeds lopend onderwerp. Graag niet 2 onderwerpen voor dezelfde winkel openen..
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.

Re: [euro-electronics.nl]webwinkel bekijken

25
Mijn mening: 'Wat is er nu anders dan 1,5 maand geleden?' en 'Nog steeds dezelfde fouten.'.

De shop nodigt nog steeds niet uit. Blijft niet hangen. En dingen als de stekker en tagcloud is nog altijd niet verandert. Het woord bestsellers staat op een verkeerde locatie en het woord Welkom heeft geen enkele toegevoegde waarde.

Verder ga ik ook niet kijken omdat de voorgaande onderwerpen nog steeds niet aangepakt zijn en het me dan ook niet verbaast dat het tegen blijft vallen. Nu klinkt dit allemaal niet leuk maar het is de realiteit en wij zijn hier om je te helpen, maar JIJ zal dingen moeten veranderen. Anders kunnen we net zo goed niets zeggen.

Dus is het nu aan jou.
- Op naar een betere shop met meer conversie.
Of
- Gewoon houden wat je hebt.

Re: [euro-electronics.nl]webwinkel bekijken

26
De shop nodigt nog steeds niet uit. Blijft niet hangen. En dingen als de stekker en tagcloud is nog altijd niet verandert. Het woord bestsellers staat op een verkeerde locatie en het woord Welkom heeft geen enkele toegevoegde waarde.

Die stekker is zo te vervangen door een wit beeld, ik weet niet of dit mooier zal zijn of niet aangezien ik er niks neer kan zetten wat klikbaar is dacht ik aan dit dus. Het woord welkom valt helaas niet weg te halen aangezien dit een mijnwebwinkel.nl webwinkel betreft welke in vormgeving niet echt veel mogelijkheden heeft.


Bestsellers staat toch onder de bestsellers?
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.

Re: [euro-electronics.nl]webwinkel bekijken

27
Als je de tekst Welkom niet weg kan halen zet er dan op zijn minst wat bij.

Bestseller hoort BOVEN de bestsellers te staan, want nu verbind je ze met de categorieën. Er zit sowieso al geen scheiding tussen.

Persoonlijk vind ik dat je je er wat te makkelijk van af brengt met te zeggen 'Dat kan niet met dit'. Neem een voorbeeld aan de Myshabby shop, zelfde webshop aanbieder.

Beter een witte achtergrond dan een achtergrond wat de aandacht trekt en niks inlost.

Tagcloud?