Feedback & Ervaringen a.u.b.! www.123carcleaning.nl

1
Hallo iedereen,

Inmiddels al een poosje geregistreerd hier op het forum, en vele tips en content op dit forum hebben mij al geholpen met het verder ontwikkelen van de webshop.

De webshop waarin in auto poets- en verzorgingsproducten verkoop is nu iets langer dan een half jaartje in de lucht. In het begin was deze natuurlijk compleet leeg, en veel tijd/energie gestoken in de producten en het assortiment. Je kunt van het assortiment vinden wat je wilt, maar uitbreiden met andere merken zit er nog even niet in.

Graag krijg ik van jullie feedback over de shop. Positief, negatief, maakt niet uit.(Ik kies uiteindelijk toch wat ik zelf wil... :lol: ) Ik wil graag gebruikerservaringen en bevindingen horen.

Op voorhand:
- Een klein aantal categorie- en productpagina's bevat nog geen tekst

De link naar mijn webshop: http://www.123carcleaning.nl.

Wil je tips/feedback niet hier plaatsen? Stuur ze dan naar info@123carcleaning.nl.

Alvast bedankt!
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!

Re: Feedback & Ervaringen a.u.b.! www.123carcleaning.nl

2
Bij dit soort productopsommingen mis ik vaak de klantgerichte en oplossingsgerichte insteek.

Ik heb witte vlekken op de portieren. Die komen en gaan, al sinds ik mijn auto heb. Geen idee waarvan, maar bij de dealer kunnen ze die wel wegpoetsen. Tot ze er een paar weken later toch weer op zitten. Hoe los je zoiets op?

Waarmee ik maar wil aangeven: je moet veel meer een doel verkopen (schone auto), en veel minder het middel om dat doel te bereiken (poetsproducten). Lijstjes met producten en hun prijzen online zetten kan iedereen namelijk; dat niveau moet je overstijgen.
StoreCore.io