Een nieuw lid! 'Mannen in Stijl'

1
Goedenavond,

Mijn naam is Carlo Lanza en ik ben eigenaar van de online winkel Mannen in Stijl. Ik lees regelmatig mee en heb vanavond besloten niet alleen nog maar reactief te zijn, maar mezelf ook actief in te zetten op het forum.

2,5 jaar geleden ben ik vanuit liefhebberij voor sokken een webwinkel gestart. Voor het werk droeg en draag ik veelal pakken. Over het algemeen zijn pakken natuurlijk vrij standaard gekleurd. Door te combineren met gekleurde sokken kreeg ik zoveel positieve reacties dat ik vervolgens heb besloten hier iets professioneel mee te doen.

Inmiddels - na ook zekere mindere tijden overwonnen te hebben - sta ik aan de vooravond om winkels te gaan beleveren. Ik ben hier ontzettend trots op, maar besef me dat dit pas het begin is.

Jullie alvast bedankt voor de vele bruikbare informatie op deze site. Dat heeft me zeker verder geholpen in de ontwikkeling van de website.

Zoals ik begon in deze post heb ik altijd meegelezen op dit forum. Graag wil ik ook een kwalitatieve toevoeging geven aan alle lezers en volgers van Webwinkelforum:

Zet door, ook in mindere tijden. De helft valt af binnen 2 jaar, voor alleen goudzoekers is er online geen plek meer. Ga ervoor en blijf volharden waar je in geloofd. Uiteindelijk gaat dat ervoor zorgen dat je succesvol wordt.

Veel succes!

Groet,
Carlo Lanza
Mannen in Stijl
https://www.manneninstijl.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Een nieuw lid! 'Mannen in Stijl'

6
Welkom.

Mooie producten.
Zelf heb ik ook regelmatig een pak aan en onderscheid mezelf graag een beetje door er opvallende sokken (of knalgroene veters) onder te dragen.

Werkt inderdaad goed. Zeker als je in een creatief vak zit.

PS: Wel grappig dat plaatje op de homepagina.
"exclusieve Italiaanse accessoires voor mannen" staat er bij een mooie dame die met blote buik over een stoel hangt. :)
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen

Re: Een nieuw lid! 'Mannen in Stijl'

8
Bedankt iedereen voor de positieve reacties!

De reden waarom ik gekozen heb voor de dame was om te verrassen en een klein beetje verwarring te realiseren. Ook al gaat dit natuurlijk dwars in tegen de geschreven en ongeschreven regels van online verkoop. Ik ga dit binnenkort - onder het mom van vernieuwing - wel weer een andere invulling geven.

Groet & fijne dag,

Carlo

Re: Een nieuw lid! 'Mannen in Stijl'

10
Hallo Kerel in stijl!

Mooi shop! Een mooie accessoire op de voorpagina :D De basis is gewoon goed. Maar welk type man probeer jij te winnen? De mannen met style of de snelle koper? Het 14 dagen retour recht vindt ik voor mannen met stijl niet echt een issue, maar eerder vanzelfsprekend. Levertijd voor de man met stijl, tja, die zou ik ook niet prominent in de bovenbalk zetten, en vandaar de vraag... Of die man die,...?

Re: Een nieuw lid! 'Mannen in Stijl'

13
Bedankt weer voor alle positieve reacties. Excuses voor mijn late reactie overigens.

Ik probeer de stijlvolle man te bereiken en voor die bezoekers die mij nog niet kennen is het vertrouwen kweken. Daarom de keuze voor het retourrecht en de snelle verzending. Maar op zich heb je een punt; mijn doelgroep vindt deze aspecten standaard. Eigenlijk zijn het zelfs aspecten die voor iedere shop standaard zijn.

Het zijn voor mij overigens geen vastigheden. Als iemand na 30 dagen niet tevreden blijkt te zijn compenseer ik ook indien de klacht gegrond is. Daarmee win je pas echt consumentenvertrouwen en niet zozeer door het roepen dat je staat voor retourrecht en snelle verzending :-). Wanneer je zoals ik werkt in een niche is klantenbinding de grootste succesfactor.

Fijne avond!

Groet,
Carlo

Re: Een nieuw lid! 'Mannen in Stijl'

15
Bedankt Faruk! Je doelt op de homepage denk ik voor wat betreft de betaalmogelijkheden? Goede tip, ga ik iets mee doen. Ik heb ze echter wel op de productpagina's staan. Deze pagina's vind ik persoonlijk nog iets belangrijker dan home, omdat men voornamelijk via de productpagina's binnenkomt en dat de plek van de actie moet zijn :).

Groet,
Carlo