Voorstellen Francois

1
Beste forumleden,

Francois, 30 jaar oud en hoop binnen een half jaar samen met een goede vriend/collega een webwinkel te runnen in diverse elektronica accessoires.

Ik kijk al ruim een jaar mee op dit forum en heb mezelf wel eens eerder geregistreerd onder een andere naam, nu een nieuwe registratie met een werkend email adres. ;-)

In het verleden geregeld producten verkocht via een Ebay winkel, maar Ebay is voor mij niet meer rendabel, daar ben ik dan ook mee gestopt.
Uiteindelijk begon het toch weer te kriebelen om iets op te zetten en een goede vriend/collega had hier ook wel oren naar. Een Ebay winkel is uiteraard niet te vergelijken met een "eigen" webwinkel, ik besef dat er veel tijd en geld in gestoken dient te worden wil je kans van slagen hebben.

Nu zijn we ruim een maand bezig om bedrijfsplan op te zetten, leveranciers te zoeken en het uittesten van diverse software pakketten onder licentie.

We zien de webwinkel niet als een hobby en beseffen goed waar we aan willen beginnen.
Daarnaast weten we ook dat de elektronica die wij willen aanbieden absoluut geen niche product is, maar er is nu eenmaal veel vraag naar en we willen het een kans geven. Verder hebben we ook al een beeld over de marketing strategie die we willen voeren.

De producten die we willen gaan verkopen zijn oa. bekabeling voor beeld, geluid en data overdracht. Verder kun je ook denken aan LED (rope) verlichting, (outdoor) camera's en nog veel meer.

Ik hoop hier op het forum een hoop te mogen leren en gezellig mee te doen.

Groetjes,

Francois
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.